Kiedyś lubiłem sobie pospać, jak prawie każdy. Bywały dni, że kiedy wstawałem z łóżka to nie opłacało się już ściągać piżamy, ale czas beztroski i studenckiego życia odszedł w zapomnienie. Teraz wolę wstać wcześniej i mieć trochę czasu dla siebie, dla swoich rytuałów.

Zauważyłem, że po 22 i tak nie robię nic produktywnego tj. przeglądam różne strony, media społecznościowe oglądam filmiki, więc może zacząć chodzić spać wcześniej a co za tym idzie wcześniej wstawać. Na początku to była tylko próba, do której miałem wiele podejść. Po tym jak się w końcu udało jestem bardzo zadowolony, więc postanowiłem się tym z wami podzielić.


Po co wstawać wcześniej?

1. Więcej czasu dla siebie - nikt o 4 czy 5 rano nie będzie od nas niczego chciał, nie będzie nam przeszkadzać. Możemy się skupić wtedy na sobie i swoich potrzebach.

2. Spokojny początek dnia - ile razy było tak, że zadzwonił budzik i w ciągu 10 minut musieliśmy już wychodzić z domu. Jeśli wstaniemy wcześniej zaoszczędzimy sobie sporo stresu i na pewno nie zapomnimy o niczym do zrobienia.

3. Nadgonienie zaległości, większa produktywność - chwilę czasu rano możemy wykorzystać na odpisanie na zaległe wiadomości, zaplanowanie dnia, listy zakupów. W ciągu dnia nigdy nie mamy na to czasu i często o tym zapominamy.

4. Zjesz śniadanie takie jak lubisz, znajdziesz czas na ćwiczenia - podobno życie nie kręci się wokół kawy z ekspresu pitej w biegu oraz jogurtu zjedzonego na jednej nodze. Masz czas żeby przygotować śniadanie takie jakie chcesz albo poćwiczyć żeby wejść dobrze w ten dzień.

Jak wstawać wcześniej

1. Zadbaj o jakość snu - Asia jakiś czas temu w tym wpisie podała nasze 10 sposobów na lepszy sen, z których korzystamy. Dzięki nim jakość naszego snu weszła na zdecydowanie wyższy poziom.

2. Znajdź powód - nie będzie Ci się chciało wstawać z łóżka czy nastawiać poprzedniego dnia budzika jeśli jedynym powodem porannego wstawania ma być przejrzenie osi czasu na Facebooku, przelecenie Instastory lub sprawdzenie czy chodniki w zimę odśnieżają się same.

3. Poranne rytuały - one sprawią, że Twoje pierwsze chwile po przebudzeniu będą automatyczne. Będziesz wstawać z łóżka zanim pomyślisz, że jak szybko do niego wrócisz to kołdra będzie jeszcze ciepła. Na początku będzie trudno, ale z czasem wyrobisz sobie nawyki i one będą Twoim sprzymierzeńcem w walce z wygodnym łóżkiem. Będziesz wiedzieć, że zaraz po wyłączeniu budzika masz iść zrobić sobie kawę lub wykonać kilka ćwiczeń.

4. Unikaj drzemek - pisała o tym Asia, ale warto wspomnieć raz jeszcze. Drzemki trwające 5-20 minut nie dają nam żadnego odpoczynku. Zabierają tylko czas. One były i są moim największym wrogiem. Swojego czasu lubiłem ustawiać budzik na godzinę 1:00 żeby tylko się zbudzić, zobaczyć jak mam jeszcze sporo snu przed sobą i iść spać dalej. Jednak moja druga połowa szybko mnie z nich wyleczyła za co jestem niezmiernie wdzięczny.

5. Trzymaj budzik z dala od siebie - jeśli mieszkasz sam to sprawa jest prosta. Ustawiasz budzik w drugim rogu pokoju i chcesz nie chcesz musisz wstać żeby go wyłączyć. Wyjście z łóżka to jak złapanie znicza w Quidditchu. Jeśli nie zepsujemy czegoś bardzo wielkiego pod drodze to wygraliśmy. Większy problem jest kiedy śpimy z partnerem. On niekoniecznie będzie chciał wstawać tak rano a my nie chcemy go przecież zbudzić. Wtedy liczy się każda setna sekundy kiedy zdążymy wyłączyć budzik i nie przerwiemy jego snu. Z czasem nasz zegar biologiczny się dopasuje i będziemy wstawać chwilkę przed alarmem.

6. Powoli do celu - jeśli całe życie wstajesz o 8 i nagle postanawiasz robić to 2 godziny wcześniej to po kilku dniach rzucisz to. Najlepiej co kilka dni, może nawet tydzień ustawiać budzik o 15 minut wcześniej aż dojdziemy do upragnionej godziny. Dajmy naszemu organizmowi czas na przestawienie się.

7. Fazy snu - polecam wpis Pana Michała Pasterskiego, gdzie tłumaczy dokładnie fazy snu i to jak wpływają na nas - link . W skrócie pisząc to każda faza snu trwa 90 minut i abyśmy wstali wtedy kiedy nasz mózg ma największą aktywność (po przebudzeniu będziemy gotowi do działania) musimy spać wielokrotność tego czasu. Oczywiście musimy doliczyć czas potrzebny na zaśnięcie.

8. Technologia - Obecnie na rynku mamy wiele smartwatchy, bandów i innych gadżetów, które same zadbają o nasz sen, powiedzą kiedy mam iść spać, wyliczą potrzebny czas, zbudzą nas i powiedzą wiele o jakości snu. Oczywiście wiele z tych rzeczy możemy ustawić ręcznie za pomocą takich aplikacji jak Sleep Cycle (iOS), Sleep Cycle (Android). Rzecz moim zdaniem warta wypróbowania.

Ktoś z was lubi wstawać wcześniej żeby znaleźć trochę czasu dla siebie lub spędzić ranek bez pośpiechu?

Serdecznie pozdrawiam

Darek

Bloguj z telefonu komórkowego - Nouw - jedna z najlepszych aplikacji do blogowania - Kliknij tutaj

Likes

Comments

Po przebudzeniu wypij szklankę wody z cytryną. Wypita na czczo przyspieszy pracę jelit, dzięki czemu szkodliwe substancje i toksyny szybko zostają wydalone z organizmu. Dzięki sporej dawce błonnika, odczuwamy sytość oraz spożywamy mniejszą ilość kalorii w ciągu dnia.

Trzymaj butelkę z wodą zawsze blisko siebie. Ja używam butelki filtrującej. Koszt takiej wody to zaledwie kilka groszy za litr oraz jest to bardzo ekologiczne rozwiązanie.

Jeśli woda Ci nie smakuje. Polecam dodać do niej świeże owoce (cytryna, limonka), warzywa (ogórek) lub zioła (mięta, lawenda). Owoce można mrozić będą pełniły funkcję kostek lodu. Mieszając dodatki w ten sposób może trafisz na swój ulubiony smak, który sprawi że picie wody stanie się przyjemnością.

Na początku swojej przygody polegającej na regularnym piciu wody, ciężko jest pamiętać żeby wypić jej określoną ilość w danym czasie. Od czego mamy nasz telefon? Możemy ustawić alarmy o odpowiednich porach przypominające nam o tym lub pobrać aplikację (My water balance, Water reminder, Kalkulator nawodnienia). Będzie ona nam przypominać alertami o wypiciu kolejnej szklanki wody, śledzić nasze postępy.

Wielu z nas wzrokowcami, będziemy bardziej zmotywowani do picia wody, kiedy zostanie ona podana
w ładnej butelce. Bardziej jesteśmy zmotywowani na wizytę w siłowni gdy ładnie wyglądamy, lepiej nam się pracuje w przyjemnym otoczeniu. Skoro to działa w większości dziedzin naszego życia to sprawdzi się także podczas picia wody.

A co się dzieje gdy wody nie pijesz?

Odwodniona, wysuszona skóra jest podatna na choroby, rozstępy oraz cellulit.

Wiele osób myli pragnienie z głodem, co prowadzi do tycia.

Odwodnienie powoduje zmęczenie, ponieważ woda odpowiada za większość procesów w ludzkim organizmie.

Kiedy organizm posiada niewystarczającą ilość wody, zmniejsza się objętość krwi. Przez co naczynia krwionośne się zwężają. Ten proces powoduje zwiększenie ciśnienia krwi.

Odwodniona skóra ma większą skłonność do zmarszczek.

A Wy jakie macie sposoby na regularne picie wody?

Pozdrawiamy
Asia & Darek

Likes

Comments

Dzisiejszy look ze spaceru z moim ulubionym (sztucznym) kożuchem. Dziś postawiłam na ciepły sweter
z golfem (który uwielbiam!) oraz jeansy.

Bardzo lubię ten zestaw jest ciepły i wygodny.

Pozdrawiam
Asia

​Buty - Wojas

Spodnie - Stradivarius

Sweter - Zara

Kożuch - Promod

Czapka - Wittchen 

Likes

Comments

Chyba każdy z nas korzysta Instagramu. Aplikacja oferuje nam dużo rzeczy, ale ciągle czegoś brakuje. Często też musimy coś obrobić na szybko, nie mamy wtedy dostępu do komputera. Z pomocną ręką przychodzi nam nasz smartfon. Dzięki kilku prostym aplikacjom możemy robić ze zdjęciami i filmami co się nam tylko podoba. W tym wpisie chciałabym wam przestawić kilka, z których ja korzystam.

Wpis z innymi aplikacjami na telefon klik .

A Wy co polecicie?

Asia

Afterlight

Bardzo spodobały mi się zdjęcia z efektem "kurzu". Są właśnie tworzone dzięki tej aplikacji. Pozwala stworzyć wyjątkowy efekt na zdjęciu.

Boomerang

Aplikacja instagramu. Pozwala tworzyć krótkie filmiki, które są odtwarzane w kółko.

VSCO

Chyba każdy ją zna. Prosta w obsłudze, mnóstwo darmowych filtrów. Fajną opcją jest to, że ustawienia jednego zdjęcia można skopiować na inne.

Hype Type

Rewelacyjna aplikacja! Dzięki niej można nagrać filmik (lub wykorzystać nagrany wcześniej), podłożyć wybraną przez siebie muzykę oraz tekst. Wiele osób korzysta z niej na InstaStory.

AppForType

Na dowolne zdjęcie możemy nanieść tekst (wybór darmowych jest bardzo mały, lecz możemy zmieniać ich kolor, rozmiar).

Likes

Comments

Posty z filmowymi propozycjami cieszą się dużą popularnością. Dziś zajmiemy się kryminałami, razem
z Darkiem bardzo lubimy je oglądać.

Wcześniejsze propozycje możecie przeczytać poniżej:

#1 - różne

#2 - komedie

#3 - romantyczne

A wy jakie macie filmowe propozycje? Oczywiście oprócz Harrego Pottera 😃

Pozdrawiam,

Asia

Morderstwo w Orient Expressie (2017)

Na podstawie powieści Agathy Christie. Powstało wiele ekranizacji, najnowsza ukazała się w zeszłym roku. Detektyw Poirot podróżuje luksusowym Orient Expressem, lecz podczas podróży dochodzi do morderstwa. Zagadka okazuje się bardzo interesująca, ponieważ każdy z podejrzanych mógłby mieć motyw, a jednocześnie posiadając alibi. Byliśmy na nim w kinie i trzymał nas w napięciu od początku do końca.

Bardzo lubię serię o Detektywie Poirocie.

Sherlock Holmes: Gra cieni (2011)

Tym razem chcemy wam zaproponować drugą część przygód słynnego detektywa w reżyserii Guya Ritchiego. Nie jest gorsza od swojej poprzedniczki. Przeciwnikiem Sherlocka i jego kompana Watsona będzie osobą równie wybitna, która jednak swoich umiejętności używa w zupełnie innym celu, - Profesor James Moriarty. Czy i tym razem parze naszych bohaterów uda się pokrzyżować plany przeciwnika?

Iluzja (2013)

Film pełen akcji. Jak oglądaliśmy go pierwszy raz to zaskoczył nas czymś nowym. Nie powielał tak wielu znanych nam schematów. Opowiada nam o czwórce wyjątkowo utalentowanych iluzjonistów, którymi zainteresowała się tajna organizacja OKO. Po wstąpieniu w jej szeregi nazywają swoją grupę 'Czterej Jeźdźcy' i daje pokazy w wielkich miastach. Od razu ich tropem rusza FBI, które wie, że musi się pod tym kryć. I się nie mylą, Pozycja obowiązkowa jeśli ktoś jeszcze jej nie widział.

Infiltracja (2006)

Nie bez powodu ten film zdobył 4 Oscary. Został zrealizowany z wielkim rozmachem, posiada gwiazdorską obsadę. Czego chcieć więcej. Przenosimy się do Bostonu gdzie nasz główny bohater Billy (Leonardo Di Caprio) dostał zadanie przeniknięcia do struktur mafii, którą rządzi Frank Costello (Jack Nicholson). W międzyczasie po przeciwnej stronie barykady mamy Collina (Matt Deamon), który od początku swojej kariery w policji pełni rolę informatora. Każdy z nich prowadzi podwójną grę i wpadają na swój trop. Teraz wszystko zależy od tego kto pierwszy odkryje tożsamość tego drugiego.

Likes

Comments

Bardzo podoba mi się ta forma na innych blogach. Nie przedłużam, poniżej moje wiosenne zachciewajki :)

1. Pastelowy płaszcz, Mohito. W tym roku będą modne pastele, a ten model bardzo mi się w sklepie spodobał, zastanawiam się nad jego zakupem.

2. Eleganckie spodnie na gumce. Bardzo podobny model do tego w Reserved widziałam w Lidlu za 45zł, ale nie było już mojego rozmiaru :(

3. Strój kąpielowy. Lubię chodzić na basen, a moje aktualne bikini mają już swoje lata. Znalazłam podobny model na ali, lecz trochę obawiam się, że nie trafię z rozmiarem.

4. Torba Michael Kors. Nie przepadam za dużymi modelami, potrzebuję takiej aby schować portfel oraz telefon. Bardzo spodobał mi się ten model za to, że jest uniwersalny i pasujący do moich stylizacji. Mam model Jet Set (pastelowy różowy) i jestem z niego zadowolona.

5. Portfel, Mohito. W tym roku planuję kupić małą portmonetkę. Zazwyczaj płacę kartą, więc nie potrzebuję wielu przegródek na drobne.

6. Perfumy Boss. Uwielbiam delikatne kwiatowe, orzeźwiające zapachy.

A Wy co macie na swojej liście?

Pozdrawiam
Asia

Likes

Comments

Nikt nie lubi się męczyć. Kto z Nas nie woli oglądać nowego odcinka ulubionego serialu na Netflixie zamiast pocić się na siłowni. Chodzi o to żeby nasze codzienne ćwiczenia sprawiały nam przyjemność
a nie przypominały o katordze jaką musimy przejść.

Ja podczas pierwszej wizyty na siłowni zapisałam się na wiele zajęć, w większości dla osób zaawansowanych. Po pierwszym treningu miałam w głowie tylko to, że muszę wrócić tu jutro i będzie tylko gorzej. Po pierwszym tygodniu miałam dość a siłownia kojarzyła mi się gorzej niż wizyta u dentysty. Postanowiłam podejść do tematu bardziej racjonalnie.

Poniżej chciałabym się z wami podzielić kilkoma poradami dzięki, którym odnowiłam swoją przyjaźń ze sportem i teraz zapowiada się to na bardzo długi i szczęśliwy związek. Teraz po powrocie z pracy nie mogę się doczekać kolejnego treningu.

Nie rzucaj się na głęboką wodę.

Bieganie nie sprawi Ci przyjemności jeśli pierwszego dnia przebiegniesz 10 km a przez następny tydzień będziesz odczuwać uboczne skutki tego wzmożonego wysiłku. Możemy szybko się zrazić do sportu a strój do biegania nie będzie nam się kojarzyć z niczym przyjemnym. Trzeba do sprawy podejść racjonalnie, może wato zacząć najpierw od spacerów, później od krótkich podbiegów, które z czasem zrodzą się
w ciągły bieg na dłuższym dystansie.

Jeśli masz problem z motywacją to znajdź towarzysza.

Bywają dni kiedy nam się nie chce nic, co dopiero mówić o uprawianiu sportu. Wtedy bezcenny jest partner, który nas zmotywuje do aktywności. Nawet jeśli nie mamy ochoty ćwiczyć to inaczej podejdziemy do tego kiedy możemy z kimś porozmawiać i spędzić miło czas.

Rób systematycznie zdjęcia i zapisuj cele.

Na początku naszej drogi warto zrobić sobie zdjęcia, zapisać cele krótko i długoterminowe. Będziemy wtedy mogli na bieżąco śledzić jak czas spędzony na uprawianiu spotu przynosi rezultaty.Nic tak nie cieszy jak efekty widoczne gołym okiem. Istnieje wiele aplikacji, które pomogą nam dokumentować nasze postępy np. Endomondo, Runastic.

Znajdź sport, który będzie Ci sprawiał przyjemność.

Ja nie lubię biegać, ale za to bardzo lubię jeździć na rowerze oraz rolkach. Powinnaś spróbować kilku dyscyplin, dopiero wtedy znajdziesz tę, która daj Ci największą satysfakcję

Ulubione miejsce.

W domu, na świeżym powietrzu, na siłowni ? Wybór należy tylko do Ciebie.

Dodatkowe motywatory.

Spraw sobie ubranie, w którym dobrze się poczujesz oraz będziesz super wyglądać (a będzie jeszcze lepiej).

Czasami podczas wysiłku myślałam "ile jeszcze nie dam rady", przydatne okazało się słuchanie muzyki. Nie myślałam o tym "ile jeszcze", tylko skupiłam się na ulubionych piosenkach.

Nagradzaj się za osiągnięcie kolejnych celów.

Jakie są wasze motywatory? Jak wyglądały wasze początki? Piszcie w komentarzach!

Do następnego,

Asia

Likes

Comments

Postcrossing jest to portal, który skupia użytkowników z całego świata wysyłających sobie wzajemnie kartki pocztowe.

Najfajniejsze w tym jest to, że nie wiemy skąd przyjdzie pocztówka, dopóki do nas nie dojdzie. Należy ją wówczas zarejestrować wpisując kod ID i wtedy dowiemy się kto jest nadawcą, jak długo szła oraz ile kilometrów pokonała do nas kartka.

Jak rozpocząć?

Wystarczy się zalogować, podać adres i wylosować użytkownika, któremu wyślemy widokówkę.

Skąd będziemy wiedzieć, że dotarła na miejsce?

Po specjalnym kodzie ID, który należy umieścić wraz z adresem odbiorcy na kartce. Wówczas Twój adres będzie następny w kolejce do losowania.

W jakim języku wypisać widokówkę?

Kartkę należy wypisać w języku angielskim (lub w innym języku, który zna nasz adresat).

Co napisać?

Cokolwiek! Ja zawsze piszę coś o sobie, pozdrowienia w języku polskim.

Jak długo "podróżuje" kartka?

Zależy od miejsca, do którego jest wysyłana. Do państw Europejskich zazwyczaj trwa to około tygodnia. Do Rosji (Syberia) prawie 2 miesiące, a z Rosji niecałe 2 tygodnie. Ach! Ta Poczta Polska.

Jaki jest koszt?

Koszt zabawy jest darmowy. Płacimy jedynie za kartkę oraz znaczek 5,0 zł (ekonomiczny) lub 6,0 zł (polecony). Ostateczny koszt będzie zależał od nas.

Bardzo łatwo się w to wciągnąć. Bo widokówki cieszą, a szczególnie te z drugiego końca świata :)

* Wiele pocztówek jest z kotami bo je uwielbiam :)

Kilka kartek z mojej kolekcji

Dodatkowo można kolekcjonować znaczki

Znacie Postcrossing? Jeśli nie to serdecznie zachęcam Was do tej zabawy. Niewielkim kosztem można otrzymać kartkę z każdego zakątku świata oraz poznać nowe ciekawe osoby.

Pozdrawiam
Asia

Likes

Comments

Ludzie często nie doceniają roli snu, traktują go machinalnie. Zabiera on nam średnio 1/3 życia, więc powinniśmy dbać o jego jakość. Wtedy nasz organizm odpoczywa i regeneruje się. Powstało wiele o śnie. Ja w tym wpisie chciałabym dać wam kilka porad, które stosuje i dzięki którym rano budzę się gotowa do działania.

1. Wieczorem unikajcie picia napojów energetycznych oraz kawy. Podnoszą ciśnienie, pobudzają co
z pewnością utrudni zasypianie.

2. Lekką kolację powinno się jeść 3 godziny przed snem. Każdemu z nas zdarzyło się w nocy zamówić fast fooda. Ja po takiej kolacji nie mogę zasnąć, a następnego ranka czuję się zmęczona.

3. Regularność. Wstawaj i chodź spać o tej samej porze. Pomoże to uregulować cykl snu. Ja w telefonie mam aplikację, która informuje mnie kiedy najlepiej iść spać i rano budzi mnie przyjemnymi dźwiękami w odpowiedniej fazie snu.

4. Świeże powietrze oraz odpowiednia temperatura w sypialni . Dobrze wywietrzony pokój przed snem ułatwi zasypianie.

5. Zrezygnuj z porannych drzemek. Kiedyś Darek coś takiego praktykował, a ja po jego 5cio minutowych drzemkach (które trwały ponad godzinę) byłam tak zmęczona jakbym całą noc nie spała.

6. Ruch to zdrowie, wpływa na wszystko. Osoby, które ćwiczą śpią lepiej od tych, które tego ruchu nie mają.

7. Komfort spania. Nic nie pomoże się wyspać, tak jak wygodny materac oraz poduszki.

8. Większość z Nas popełnia ten błąd. Badania potwierdzają, że niebieskie światło emitowane z ekranów telewizorów, laptopów a nawet telefonów może zakłócać fazy snu oraz utrudniają zaśnięcie. Przyznać się, komu się zdarzyło, że zamiast iść spać bo późno oglądał do późnej nocy maraton z serialem?

9. Mgiełka do poduszki działa kojąco na układ nerwowy, relaksuje i ułatwia zaśnięcie. Ja korzystam
z lawendowej.

10. Łóżko powinno służyć do spania. Znam to z doświadczenia, że nie ma nic gorszego niż praca/ nauka
w łóżku. Jest się wtedy rozleniwionym, wpadają często drzemki no i w efekcie nasza praca jest nieefektywna. Nasz mózg powinien kojarzyć je wyłącznie z wyciszeniem, relaksem.

A jakie wy macie sposoby na udany sen? Bez czego nie możecie zasnąć?

Pozdrawiam

Asia

Likes

Comments

Lato coraz bliżej, na siłowni można zauważyć wzmożoną aktywność a na ulicach coraz więcej biegaczy. Lecz trzeba pamiętać, że piękne ciało to nie tylko ćwiczenia.

Poniżej znajdziecie 9 sposobów, które przetestowałam na sobie aby mieć szczupłą sylwetkę.


1. Szklanka wody z cytryną wypita na czczo przyspiesza pracę jelit, dzięki czemu szkodliwe substancje
i toksyny szybko zostają wydalone z organizmu. Dzięki sporej dawce błonnika, odczuwamy sytość oraz spożywamy mniejszą ilość kalorii w ciągu dnia.

2. Pij dużo. Najlepiej 2 litry, nie czekaj aż pojawi się pragnienie. Zamień słodkie napoje, które nie powodują sytości (a za to dużo niepotrzebnych kalorii) na wodę, herbaty ziołowe, zdrowe soki. Dodatkowo warto przed posiłkiem wypić szklankę wody.

3. Zwracaj uwagę na proporcje. Razem z Darkiem zamieniliśmy duże talerze na małe, dzięki temu porcje wydają się większe a my jemy mniej.

4. Na zakupy nie chodź głodny. Wchodząc do sklepu czujesz przyjemny zapach słodkiej bułeczki? Gdy jestem głodna to bardzo ciężko mi się mu oprzeć. Zauważyłam również, że wówczas robię większe zakupy.

5. Sport. Najlepszy sposób na przyspieszenie przemiany materii oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Tutaj możecie przeczytać z kim lubię ćwiczyć w domu.

6. Zamień jasne pieczywo na ciemne. Zawiera większą ilość błonnika, a co za tym idzie czujemy się dłużej syci. To samo dotyczy ryżu, makaronu.

7. Jedz mało a często. W ciągu dnia powinniśmy spożywać 4-5 posiłków co 3-4 godziny. Ja codziennie rano piję świeżo wyciskany sok (często z młodym jęczmieniem), dodatkowo 2 posiłki w pracy oraz późna obiadokolacja.

8. Błonnik to podstawa. Zwiększa uczucie sytości, oczyszcza nasz organizm usuwając z niego grzyby i drożdże (m.in. zmniejsza powstawanie trądziku).

9. Cheat meal. Można jeść wszystko na co się ma ochotę, ale z umiarem. Ja po całym tygodniu "wyrzeczeń" lubię czekać, na "zakazany" posiłek bo wtedy sprawia mi większą przyjemność.

​A jakie są Wasze sposoby? Chętnie o nich poczytam :)

Pozdrawiam,
Asia

Likes

Comments

Instagram@wedlug_nas