Resan

Hej igen alla fina, ja hoppas ni mår bra idag för det gör jag, nu tänkte jag att ja klistrar in bilder från resan och så kan jag kommentera lite här och där vad vi gjorde. Många bilder finns förståss utöver dessa men de bilderna kanske ja publicerar senare eller sen inte alls, på grund av att jag har så dumma miner eller dyligt på många av dem haha...

Här har vi iallafall hotellet, det man ser på bilden är innergården. Hotellet och våran lägenhet var jätte fin och jätte bra plaserat så det var jag jätte nöjd med.

Här går jag första gången i Atlanten och är jätte glad över det. Vattnet kändes skit kallt för de var så varmt i luften, därav min snygga min och fina posering. *facepalm*

Fañabé stranden

Någon annan strand...

Oh well, sen blev det dags för utflykt. Jag och Johan åkte med hotellets egna bussar iväg till Loro parque som är världens 3dje bästa djurpark. (om jag inte förståttt helt fel?) Det är en djurpark som är främst kända för sina djurshower och sina papegojor. Det var jätte jätte fint där och helt jätte roligt att se alla djuren och den fina naturen de byggt upp där. Parken är typ gigantisk och vi hade på oss 6 timmar att gå igenom parken innan bussen åkte tillbaka. Kändes dock som om man lätt skulle kunnat spenderat ytterligare 2 timmar, nu gick vi igenom allt snabbt utan någon ordentlig matpaus, medan jag gärna skulle stannat längre vid varje djur.

Woho sönderbrända jag med Johans shorts och den lösaste toppen jag hade med mig för mina axlar var så sjuka, super snyggt , jag vet.....

På fredagen åkte vi även upp med hyrbil till vulkanen Teide som är världens 3dje största vulkan som ligger mitt i världens största krater. Vi åkte upp med en linbana och stannade uppe på vulkanen typ en timme sedan åkte vi ner igen. Fler bilder från vulkan-resan har jag på telefonen, de bilderna tänkte ladda in och publicera senare.

Sådär ja, det var det jag hade just nu , mer bilder från resan kommer säkert i ett senare skede, kram på er!