Instagram @vickanrodjevi

Instagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjeviInstagram vickanrodjevi

Prenumerera

Få tillbaka motivationen

Träning

Haha, så där löjligt nöjd efter gårdagens ryggpass.
Fick till en riktigt skön känsla. Men ni vet den där peppen som jag pratade om i torsdags, den försvann illa kvick igår. Jag vet inte vad som hände eller jo. Jag satte mig och jobbade i repan vilket övergick till prat med Emma och sedan hade 1 1/2 timma gått från då jag egentligen skulle tränat. Inte för att det inte var trevligt för de har vi alltid men ni vet när motivationen bara har försvunnit. Men det kröp ändå i mig så bestämde mig för att gå ned 2 våningar och värma upp. Sen så kom motivationen krypandes tillbaka. Så jag fick till ett effektivt ryggpass.

Passet

Uppvärmning 10 min

Chins 6x3 superset latsdrag 10x3
Rodd 8x3 superset rygglyft med hantel 10x3
Enarms rodd hantel 8x3 superset stående rodd stång 8x3

TADAA!

Där är ju just det där med att man, eller jag alla fall, kan tappa motivationen relativt lätt om jag inte går och tränar direkt. Även om jag vet att jag verkligen vill träna och tycker det är fantastiskt roligt så måste jag ladda om. Men som sagt, de gäller att bara gå dit ändå för så fort man sätter igång så kommer känslan av motivation och hur roligt det faktiskt är, tillbaka.

Men idag då, lördag. Killen har åkt till alperna (inte alls avis..) så jag har helgen helt för mig själv. Imorgon ska jag, mamma och pappa till Ulricehamn för att kolla världscupen i längdskidåkning. SÅÅÅÅ KUL men idag så ska jag ha en ''ta-hand-om-mig-själv-dag''. Ni vet, träna, strosa på stan, äta gott och bara va.

Hoppas ni får en riktigt bra lördag ni med!

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229