Burnout part 2

I ett inlägg förut berättade jag om min utbrändhet så idag tänkte jag berätta vad jag gör åt den. Mitt förra inlägg hittar ni här.

Det viktigaste är att lyssna på sin kropp och att man vilar när man behöver det. Även undvika sådana situationer som stressar en samt ger en ångest. Det sa även min läkaren till mig.

Varje morgon mediterar jag runt 10-15 minuter. Det är oerhört skönt och man slappnar verkligen av. Man lär sig även att andas rätt som är också så himla viktigt. Man kan även göra andningsövningar.

Jag orkar inte riktigt träna men jag försöker gå minst 10000 steg per dag. Istället för att lyssna på musik så brukar jag lyssna på ljudböcker. En intressant bok är ”15 sätt att bli fri ifrån stress av Karin Isberg”.

Jag försöker även äta mer hälsosamt samt bra mat för det mår både kroppen och själen bra av.

Varje kväll har jag skärmfri tid ungefär en timme innan jag ska sova. Under den timmen så utför jag bland annat yoga. Det oerhört skönt och jag har märkt att jag sover bättre. En annan sak jag gör är att skriva tacksamhetsdagbok. Jag skriver minst tre saker som jag har varit tacksam under dagen.

En annan viktig sak är att tänka på sig själv och göra det man mår bra av samt gör en glad.

Detta är vissa saker som jag gör och som gör att jag mår bättre. Det är en bit kvar för att bli helt bra men jag känner att jag är på rätt väg.

// Σε ένα προηγούμενο ποστ σας είπα για την υπερκόπωση μου, οπότε σήμερα σκέφτηκα να σας πω τι κάνω γι 'αυτό. Το προηγούμενο ποστ το βρίσκετε εδώ.

Το πιο σημαντικό είναι να ακούτε το σώμα σας και να ξεκουράζεστε όταν το χρειάζεστε. Να αποφύγετε επίσης καταστάσεις που σας αγχώνουν και προκαλούν στρες. Ο γιατρός μου μου το είπε επίσης αυτό.

Κάθε πρωί κάνω διαλογισμό για περίπου 10-15 λεπτά. Είναι απίστευτα ωραίο και πραγματικά χαλαρώνω. Μαθαίνετε επίσης να αναπνέετε σωστά, κάτι που είναι επίσης πολύ σημαντικό. Μπορείτε επίσης να κάνετε ασκήσεις αναπνοής.

Δεν έχω την δύναμη να προπονηθώ αλλά προσπαθώ να περπατάω τουλάχιστον 10.000 βήματα την ημέρα. Αντί να ακούω μουσική, συνήθως ακούω κανένα βιβλίο. Στην Σουηδία υπάρχουν εφαρμογές με διαφορά βιβλία και σου τα διαβάζουν. Τώρα ακούω ένα πολύ καλό για το στρες.

Προσπαθώ επίσης να τρώω πιο υγιεινό και καλό φαγητό γιατί για το σώμα όσο και η ψυχή αισθάνονται πιο καλά.

Κάθε βράδυ αφήνω το κινητό μου περίπου μία ώρα πριν πάω για ύπνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας, κάνω γιόγκα. Είναι απίστευτα ωραίο και παρατήρησα ότι κοιμάμαι καλύτερα. Ένα άλλο πράγμα που κάνω είναι να γράφω ένα ημερολόγιο ευγνωμοσύνης. Γράφω τουλάχιστον τρία πράγματα για τα οποία ήμουν ευγνώμων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ένα άλλο σημαντικό πράγμα είναι να σκεφτείτε τον εαυτό σας και να κάνετε αυτό που σας κάνει να νιώθετε καλά και να σας κάνει ευτυχισμένους

Αυτά είναι μερικά πράγματα που κάνω και με κάνουν να νιώθω καλύτερα. Έχω ακόμα για να γίνω εντελώς καλά, αλλά νιώθω ότι είμαι στο σωστό δρόμο.


Likes

Comments