100 dagars utmaningen startar imorgon! Är någon här inne på? 😀

En beställning från protein.se blev gjord!

SLIM Måltidsersättning 34 måltider i smaken Choklad.

Smakprover:
Slim i smakerna choklad, jordgubb, vanilj, mintchoklad, hasselnöt och banan.
Fettförbrännande proteinpulver i smakerna päron, choklad (belgisk choklad) , vanilj, jordgubb och banan, päronsplitt och sist banan och choklad.
Träningspepp innan träning - Sour Candy och blå ananas.
Proteinbar Peanut Choco.

Hallonketoner beställdes också.
+ 2 stycken shakes 😍🙏🏻

(Fetstilta är vad jag besällt)

Nästa vända (för det lääär det absolut bli!)
Fler proteinbars. Proteinpulver som förbränner bättre vid träning och kanske ett paket med många burkar (5stycken) och 2 nya shakes. Länk
Seeen finns det ju hungerdämpande 2.0 😀👌🏻

Jag börjar en 100 dagars utmaning med start imorgon 13/2 och den tar slut 23/5. Mitt mål är att skuta med onyttigt var. Enda. Dag.
En dag i helgen, Fredag eller Lördag. Sen fritt från onyttigt. Då gärna inte pressa allt utan avnjuta istället. Jag menar. 1-2skålar chips. Choklad av något slag (i stor mängd) och 2 glad cola varje kväll sedan Astrid kom 23/1-2019??? Där inte inte klokt!!
Så mitt mål är:
En dag onyttigt, en helgdag.
Träna minst 1 tillfälle varje dag och en promenad/joggingrunda/löptur per dag. 💪🏼🏃🏼‍♀️
2 shakes per dag.
1 sallad minst per vecka 🥗
Försöka tänka på vad jag äter vid varje måltid.
Gå ned i vikt och ordna upp mage, lår, rumpa och den osköna hakan jag ätit till mig 🙃😅

Min vikt Måndags förra veckan vaaar 74,6. Idag på 71,2.

Då åt jag en skål chips och drack 2 glas cola i Söndags och mottog protein.se's produkter i Måndags eftermiddag nu.. och började träna i Måndags förra veckan (3/2).
Använder mig av appen Seven - 7 minutes workout.
Samt träningsvideos på youtube. Ida Warg och Sandra Friberg tex. 😀

Ska unna mig på Fredag med Jonathan sen är det nedräkning.

Min förhoppning är att avvänja dåliga vanor och komma in på rätt spår. Samt må bättre och ha bättre flås, orka mer. Lära mig olika övningar så jag kan hålla igång på egen hand utan videos och appar. Sen är det till sin fördel att kunna börja med promenader eller joggingturer sen när Astrid också är på förskolan.
Morgon, frukost och påklädning. Till förskolan och lämna. Jogga, promenera eller springa en vända påväg hem. Träna. Duscha, shake och börja plugga. Hämta på förskolan. Perfekt!


Jag saknar faktiskt att känna mig fin. Jag saknar det sååå mycket.

Gillar

Kommentarer

Emmaakarlegrund
Emmaakarlegrund,
Lycka till!! 😃
nouw.com/emmaakarlegrund