Hej finisar!

Vilken fantastisk helg! Har inte kunnat landa i att jag ska bli en Malm. Om vi inte hittar på ett helt nytt efternamn tillsammans förstås. Malm är ju väldigt fint annars tycker jag.

Vill ni veta något kul förresten? Jag och Marcus bestämde oss för att vi skulle börja Vlogga så vi har filmat lite från vår spa tripp med en liten provisorisk kamera och därför så hade Marcus ställt upp den inne i spat när han friade. Såå fint. Har med en liten del i alla fall.

Vi har haft det så otroligt romantiskt och underbart. Tindra är ju en ängel till bebis.
Hon har sovit i vagnen medan vi har spaat, hon har busat och badat med oss och bara varit så duktig. Inte gjort ovännen av sig.

Jag tror hon är lite stolt att hon var det enda barnet som fick vistas på spat som var under 13 år, haha. Duktig tjej, mamma är så stolt.

Att se Marcus och Tindra busa med varandra är såå himla fint. Han är bästa pappan verkligen. Älskar dessa 2 mer än allt.

Denhär helgen kommer jag aldrig någonsin glömma!

Tanum Strand är nog det finaste stället vi varit på.

Puss och kram

Frukost buffé

Här är vår förrätt, varmrätt och efterrätt på middagen igår!

Lite av maten från dagens brunch.

Hej finisar!
Sitter i bilen hem med en sovande bebis bredvid mig i baksätet. Jag har med sovit, haha. Nu är vi halvvägs hem och 2 timmar återstående. Vilken kille man har alltså!

Alltså denhär lilla semestern har ju varit något utöver det vanliga verkligen! Min fina sambo friar och allt!

Vi har ätit så sjukt mycket god mat. Det är helt sjukt alltså! Första dagen åt vi ju skaldjursbuffén och sedan har det varit brunchar, frukostar och 3 rätters på Tanum Strand.

Vilket ställe. Vill ni unna er god mat finns det inget bättre ställe alltså, Gud! Är så sjukt mätt. Kommer verkligen sakna all god fisk och skaldjur mest av allt.

Kommer kolla tillbaka på dessa bilder och sucka nästa vecka.. haha.

Hej finisar!

Dagen är här! Min blivande man Marcus har friat! Omg jag är helt chockad!

Vi är ju på spa här på Tanum Strand. Det är 100% underbart. Gud vad härligt vi har det här. Att han friade.. trodde inte det skulle hända men de gjorde det!

Är så sjukt lycklig, kan knappt smälta detta alltså. Wow jag ska bli en Linn Malm. Hur otroligt?

Nu ska vi fira vidare på hotellet med spa och hotell mys!

Hej finisar!

Hade inte visat er detta tydligen. För exakt en vecka sedan hade jag en tjejbrunch och då blev jag bortskämd med så fina presenter!

Fick örhängen, te från London, massor med Rituals produkter som är mitt favorit märke och underbara blombuketter. Gud mina vänner skämmer bort mig!

Tindris fick med en så fin pipmugg och en ny babblare. Gud så glad hon är.

Puss och kram finisar!

Hej finisar!

Alltså kvällen igår! Sååå lyckad! Först så mös vi lite på rummet och jag livade lite med er på instagram.

Sedan gick vi ner till den fantastiska restaurangen här på Tanum Strand. Gud de va de bästa jag ätit någonsin.

De hade en räkröra som va så sjukt god så jag nästan smällde av! Sedan havskräftor, krabbklor, lax alltså ALLT var såå gott. Ännu bättre när man va på västkusten dessutom.

Tindris låg och sov i vagnen så duktig tjej ju. Mamma och pappa fick mumsa.

Sedan när man var svin mätt hade de en eftersätts buffé med snickers som var hemmagjorda, och en tårta som var värsta konstverket och dessutom god. Det var kladdkaka med hallon mouse men mousen var toppad med något som var så fint i rosa och blått. Så imponerad.

Gud vad gott det var alltså, herregud!

Hej finisar!

Välkomna in i vår mysiga suite här på Tanum Strand! Gud vad lyxigt! Vad vi trivs här! Underbar personal, fint rum, lyx på hög nivå.

Vi behövde verkligen få unna oss lite vardagslyx tycker jag! Är så skönt att få lämna hemmet. Här har man ingen disk, inget att blocka med, inget att städa, bara massor med mys och gos med familjen.

Här kommer vi njuta enda tills på söndag. Älskar västkusten.

Hej finisar!

Super spontant och super mysigt på samma gång. Vi kom på i veckan att vi skulle åka till Tanum strand. Ett favorit spa vi var på när Tindra låg i magen. Ska bli så mysigt att komma dit.

I morse åt vi Vaniljsemlor vi fått av mormor till frukost. Mums.

Nu ligger Tindra och sover i bilen, nästan jag med, haha. Gud vad vi är taggade jag och Marcus.

Hej finisar!

Ligger i sängen nybadad med en sovande bebis i sin vagga och en kille som glor serie... hm... vi ska snart mysa med Whalgrens värd!

Imorgon ska vi åka på spa och lyxa oss. Ska bli så underbart verkligen. Vi ska till Tanum strand! Gud vad mysigt. Sist vi var där låg Tindra i magen, Gud vilka minnen.

Idag har hon varit en liten Mimmi min lilla sötnos. Det roligaste hon vet just nu är sina egna fötter, haha.

Hej finisar!

Tog ett litet Rosenbad med min bebbe. Hur mysigt är det inte? Asså Tindra ÄLSKAR att bada. Hon gillar det ännu mer när hon får bada med någon av oss.

Så mysigt. Nu ligger jag och vilar. Vi har lång helg här hemma. Vi ska snart ut på promenad och hämta 2 paket plus handla färskost inför imorgon.

Hej finisar!

Igår var det ju alla hjärtans dag! Underbar högtid haha. Va super mysig dag trots att jag var sååå trött.

Överraskade Marcus med lite mums när han kom hem. Sedan var mormor här, sedan farmor och sedan mamma. Super Gosigt. Vi fick sååå fina presenter och goda godsaker verkligen.

Sedan på kvällen gosade lilla familjen massor men tyvärr fick Tindris feber och somnade! Första gången hon är sjuk förutom vaccinet som höll i sig en dag.

Från glad och sprallig och super busig till trött, gnällig och varm. Stackars liten.