Start på veckan -axlar

Veckans första pass blev axlar

Va rätt pepp på att köra axlar idag och det blev ett bra pass

Har bra med motivation i mig nu. Har lagt på mig ca 4,2 kg muskelmassa sen mitten av november 2017 och även lyckats lägga på mig något hekto muskler under dieten jag nu är inne på

Så gör vad jag kan för att hålla fast i min utveckling fast jag är på diet och pressa och utmana kroppen. För jag har gott om energi och bra driv i kroppen, så det är bara att utnyttja den energin till att köra på tungt


Kommit in i en lite dålig fas med att ta pwo inför i stort sett varje pass, bara för att i stort sett.

Pwo kan man absolut ta inför varje pass om man vill, jag vill dock hålla mig till pass som är lite tyngre som ben och bröst för att få en extra push. Känner att vänjer jag mig vid att ta pwo vid varje pass så vänjer kroppen sig och det lilla extra kommer inte.

Körde kvällens pass utan pwo, för känns som ett pass jag kan pressa på rätt bra ändå. Och ja passet gick riktigt bra ändå

Kör dessutom inte dagar utan carbs sen ett par veckor tillbaka utan äter samma mängd mat varje dag med kolhydrater i vissa måltider så energireserver finns i kroppen utan att behöva ta till extra power som just pwo


Snart dags för kvällsmellis och mitt casein innan kudden


#axelpass #motiverad #styrketräning #nyveckanyatag



Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229