Formcheck och pt-pass

Har hittills alltid träffat coachen på vardagar, så kollade sms påminnelsen någon gång extra igår för att va helt säker på att det va idag. Lite ovanligt med en söndag


Vid förra månadens mäting hade det inte hänt så mycket, något besviken över det. Inte heller denna gången. Har gått upp lite lite i fett och även gjort en liten ökning i muskler


Har problem med att bli hård i musklerna, efter ett par set och jag fått upp pump är jag hård, men annars rätt slät. Vi har testat att göra olika korrigeringar i maten, men gör inte någon skillnad för hårdheten. Nu blir det istället att vi testar mineraler. Kör redan med kalium, men kommer öka upp det

Fick även tips från en annan coach via coachen att testa att ta resorb sport i samband med mina pass.


Va sugen på att köra axlar idag som pt-pass

-Sidolyft pyramidset inledde passet, (va galet mör i axlarna efter det, men fanns mer krut kvar)

-Hantelpress

-Cabledrag mot hakan

-Drag i cable (med underarmarna korsade om bröstet och med en camle o var hand, sen dra händerna åt sidan med underarmna i en lodärt linje)

- Reverse dumbell flyers (liggande på en lutande bänk med hantlar. Haft lite svårt att få riktig känsla i denna så va bra vi körde den idag. Fick lite korrigeringar o då blev kontakten bättre)

Blev sugen på och ha en energidryck i bilen på vägen hem, så köpte en Lohilo på coachens gym

Har inte smakat just denna, super god <3, smakar verkligen gelegodis!! Och väldigt gullig burk:)


#kalipermätning #formcheck #pt-pass #axelpass #lohilo

Gillar

Kommentarer