Vitaminer och Mineraler

Måndag, ny vecka och ny termin. Välkommen termin 3!!
Jag började dagen med två timmar i sängen, sen när blev jag en som låg kvar och chillade i timmar innan jag klev upp?!
Åkte iaf till gymmet vid halv nio och avverkade en timme på cykeln.
Sen väntade 2 timmars introduktion för nya kursen, Brott i ungdomsmiljö, väldigt spännande kurs men mycket som ska tryckas in i skallen! Hann med en lunch innan vi avslutade. Har suttit och gått igenom endel mappar och utredning inför en omtenta och sen gått igenom gamla tentor.

Nu har jag tagit en paus för att äta mellanmål, naturell kvarg med en fruktsallad av melon, ananas och jordgubb. Toppade det med jordnötssmör och granola.
Två knäckemackor, en med ägg och kaviar och en med avokado och citronpeppar.

Ska nu runda av, byta om och bege mig till gymmet, står axlar på schemat och sen måste jag beta av mina 358 burpees.

För att fylla på med bra vitaminer gör en fruktsallad så får ni mycket vitaminer och antioxidanter som är bra för ditt välmående, jag äter även omega 3 och D-vitamin dagligen. Samt en allmän vitamin rekommenderat för dem som tränar.

  • Mat

Gillar

Kommentarer