Bästa idag på slutet av våran tempel trip som förövrigt var grym! (Bilder kommer komma ni kan vara lugna😉)
Var iallafall när vi var påväg till middagsstället som våran chaufför valt ut, vi swishade förbi massa stora oändliga risfält som jag ville fota men som inte alls fick rättvisa då vi för de första körde i 70km/h (på världens minsta väg) och hade massa elledningar o skit mellan.. så jag gav upp. Vi saktar in o stannar vid restaurangen, som ligger precis vid ett .. kan ni gissa? Jo, Ett risfält! Vi satt liksom på risfältet! Superhäftigt, maten var 50 gånger godare för ögat än munnen tyvärr men både ögonen och själen njöt så de var ändå helt okej👌🏼😍

Idag hamnade vi på spa. Only for couples. Helkroppsmassage, body scrub, flower bath och för mig manikyr och för Ludde fotmassage. Underbart! 2,5 timme av ren lyx följt av ännu mera lyx vid poolen.
Imorgon har vi ett inbokat äventyr! Vet ej vad vi har att förvänta oss men antar att de blir häftigt oavsett vad som komma skall.
Vi blir hämtade 13.00 och beger oss till två tempel och ett ställe kallat monkey forest. Avslutas med middag vid the sunset tempel tanah lot. Hemma inpå natten igen. Så laddade och redo för äventyr 😍

Första dagen har levt upp till allt och lite mer mot vad vi förväntade oss. 30+ strålande sol, goda drinkar och fantastiskt mat! Bilderna får tala för sig 😄😍☀️

Nu är klockan 02 här o ingen av oss kan sova, sitter därför i lobbyn (enda stället med wi-fi) o inväntar nästa sömnvåg. Blev inte lättare efter att vi mött denna lilla vän på våran vägg heller... 😂

Härliga Frida sällskapade mig över natten och sedan gick vi på frukostdejt på Elite. HLR-utbildning väntade efter de. Sedan kaffe med Sara på stan för att ta ikapp sen sist. Blev hämtad av Johanna på eftermiddagen o följde med henne till Örebro där jag tänker flytta in ett par dagar😄 kalas middag kokade Johanna ihop. En pankofriterad chèvre på rödbets och grönsaksbädd toppat med honung👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼

I julklapp fick mamma av Adam och mig att vi skulle åka till Stockholm och bo på nya ellte. Förra helgen utspelade sig denna klapp. Tåg till Stockholm, raka vägen till hotellet för avlastning av väskor. Vidare till Mall Of Scandinavia för shopping. Tillbaka till hotellet för att överraska med bubbel osen middag på vapiano (sååååå gudomligt gott!) på söndagen blev det shopping inne i city innan hemfärd. En toppen miniresa. Superkul o mysigt!😃😍

Hembakad bröd av Ludvig till brunch. Shopping på Tuna park. Semmelfika med mamma. Snart hemmagjord pizza och massa mys. Bra uppladdning inför ny vecka ☺️

Vi tog oss en trip till London vi. Landade vid lunch i city efter flyg, buss och uber. Började med att äta o dricka gott. Det är alltid en bra start. Eftersom regnet riktigt öste ner stundvis så blev det inte supermycket cityhäng utan vi slog oss ner i en skön lounch med happy hour i baren. Toppen för oss😉
Efter en god middag traskade vi mot Hyde park där vi flyttade in på hostel över natten. En spännande upplevelse måste jag säga.
Hela måndagen gick åt shopping. Minst sagt Primark! Fish and chip, puböl, turistfoton och väldigt fint väder. 10+ och sol👌🏼 Underbar och superrolig resa!! 😃

Idag har vart en tung dag, begravning för min fina fina farmor. Prästen var väldigt duktig, närvarande och trygg. Hon berättade om att sorg kan kännas som en svart klump i bröstet men att med tiden kommer denna klump bli en diamant.
Jag saknar dig farmor❤️
Nu får du vara med farfar igen, ta hand om varandra❤️

Ett litet nyårsinlägg kommer här till er
Dagen började med att jag panik letade fluga på stan, kom dit 14 o stan stängde... 14
Tog första bästa o gjorde de bästa av situationen. Blev riktigt nöjd med resultatet!

Sedan var det jobb mellan 15-23.30
Mötte upp vänner och firande med champagne såklart! Vi gick upp på taket på ellte med flera andra kollegor o tittade på fyrverkerierna. Riktigt maffigt!
Sedan tog vi oss till Anton där de styrdes party.
Med andra ord en riktigt härligt nyårsafton!👌🏼🎉

Julaftonsmorgon mys hemma med Ludvig och en klassisk julaftonsfrukost👌🏼

Sedan Kalle och julmiddag hos pappa

Traditionellt julklappsspel

Nytt för iår FULklappspel.
Ta med något hemifrån som inte har något värde för dig längre.
Allt från lavalampa och pappershållare till mjölktänder och långkalsonger gick runt i denna omgång

JULDAGEN:
Traditionellt julklappsspel med mammas sida. Traditionellt julbord 👌🏼
Nytt för iår för mig var att jobb väntade på kvällen. 18-04.30. Satt i entrén i princip hela kvällen och det var riktigt roligt!

​En strålande jul har jag haft med alla nära och kära. Magiskt! Önskar alla en god fortsättning 🎅🏽❤️