Sista rycket

Ja, igår annonserade jag ju på instagram vad det är som händer 19 juni (checka in @sann_a där för update ;))

Slutspurt innebär all in. Jag ligger fortfarande lite högt på bf och måste lägga på ett kol nu för att verkligen droppa det sista. A vill inte dra ner kcal för mycket (endast -100 kcal från kolhydrater) vilket betyder att jag måste vara supernoga med att jag verkligen bara får i mig det jag ska äta samt kör så mycket fettförbrännande cardio jag kan. Imorgon lördag jag veckans sista pass, axlar. Sen kör jag en 3-split nästa vecka för att 1. Orka och 2. Ha mer tid för posering och cardio.

Dagens pass är egentligen favoriten (bootybuilding) men efter basövningarna kände jag att mitt huvud var inte helt med på de för mig lite mer tekniskt svåra övningarna så jag körde cardio med vikter istället. "Crossfit" haha tur man är bekant med ämnet ;)

10 RFT

200 m rodd
20 kv swing @ 24 kg
10 wallballs

Tid: 21:34

Bilder från gårdagens och dagens poseringsträning. Har äntligen börjat få in alla poser (i rätt ordning åt rätt håll med rätt hand på rätt höft lutandes åt rätt håll - ah men ni fattar. Detta är ju fan komplicerat!!) Jag känner mig verkligen säkrare för varje gång. Nu ska jag bara lägga på rätt attityd och ett leende ... Lite rookie misstake att börja med detta så sent - även om alla tjatat och jag själv sagt att jag ska börja tidigare!! Men bättre sent än aldrig. Blir ca 30 pass posering innan tävlingen så något ska det väl bli av det .

Just nu sitter jag på cykeln och trampar. Bränn bränn bränn. Har en hel uppsats med regler i för tävligen som jag ska plöja så det är väl lika bra att göra nytta med nytta tänker jag! Om någon är intresserad av att läsa så är länken här :)

http://www.ifbb.com/wp-content/uploads/2016/02/Bikini-Fitness-Rules-January-2016.pdf

Gillar

Kommentarer

  • Facebook
  • Instagram
  • Nouw
  • Snapchat
  • Spotify