Boulder Shoulders

Efter 5 lediga dagar vart jag på kontoret året igen imorse! Denna gång insett helt nytt eget kontor, kändes lite nytt men bra!

Idag ska jag köra axlar i gymmet och rulla benen ordentligt för imorgon ska jag nämligen maxa i knäböj! Förhoppningvis har benen (rumpan) återhämtat sig ordentligt sen lördagens pass, sjukt vad den träningsvärken suttit i!

I söndags körde jag som sagt lite armar och mage, fick en ny variant på facepulls av A som var riktigt najs! Fick sån sjuk kontakt i baksida axlar och upperback. Fick till en bra bild med där jag kunde jämföra mig med min motivationsbild, är ju "inte riktigt" där än (haha) men skam den som ger sig!

Ser fram emot en riktigt peppig träningsvecka !! Är sjukt motiverad för tillfället, orkar köra långa pass (vilket det blir med lång vila) och håller motivationen uppe hela tiden. Har även i och med denna veckan ramlat in i cardio period steg 2 vilket betyder minst 40 min promenad varje dag (till och från jobbet) samt minst 3 h planerad promenad i veckan. Det börjar alltså blir dags för en del kvällspromenader. Inte mig emot då jag tycker det är skönt att gå ner maten efter man käkat middag. Ikväll får jag dessutom lite sällskap av Allis!

Time for boulder shoulders and delt-destruction!!

/ Sus

---

Dagens pass

Uppvärmning:
10 min cykel
In / ut - rotationer
Rev. Flies
Facepulls

Styrka:
Sittande hantelpress (5-6 set)
Drag till hakan (4 set)
Strikta pressar (5 set)

Volym:
Kabellyft åt sidan (3 set)
Rev pec dec (4 set)
Hantellyft åt sidan (7 set)

Avslut:
Skierg för hållning 2 x 100 m

---

Gillar

Kommentarer

  • Facebook
  • Instagram
  • Nouw
  • Snapchat
  • Spotify