Booty-torsdag!

Sitter i receptionen på IC och taggar med en kopp kaffe inför dagens pass! Försöker undvika koffein ifrån olika läsk-drycker och hålla mig till kaffe nu för tiden. Känner att det påverkar mig helt olika och biverkningarna av en energidryck allt för ofta gör att jag sover sämre. Kaffet ger mig en bra effekt i stunden, men går också ur kroppen snabbare vilket jag uppskattar!

Blir alltså rumpa idag, ett av de svettigare passen på veckan. Ska köra samma upplägg som förra veckan tänkte jag men lägga till en liten WOD på slutet. Passet idag blir enl. nedan!

Uppvärmning
Cykla
Rodd
Stretch (främst höft)
Rulla/aktivera Glutes

Styrka
Hipthrust ss Raka Marklyft, 4 set E4M
Marklyft, 5 set E2M

Volym/Stabilitet
Splitböj ss Enbensmark, 3 set
Sneda utfall bak, 5 set
Deficit utfall bak, 5 set

Kettlebell-WOD 5 set OTM
10 step up på bräda
10 gobletsquats
10 sumo-dl-highpull

Ses på andra sidan!!!

Puss, S

Gillar

Kommentarer

  • Facebook
  • Instagram
  • Nouw
  • Snapchat
  • Spotify