Hej på er!
Idag har vi varit på ännu ett äventyr, tåget 09.39 till Båstad. Ankan, min son och jag.

När vi kom fram åt vi lite frukost och sen tog vi bussen till Båstads torg, därifrån gick vi ner till hamnen. Så otroligt fint överallt.

Det blåste som in i och när vi gick i hamnen så fick vi plötsligt en sand dusch. Ja, ni läste rätt SAND DUSCH! 😂

Vågorna var riktigt stora men det var fint att titta på. Vi gick vidare till en lekplats, där fanns en liten snurrgunga som sonen verkligen älskade. Han snurra och snurra ich snurra! 😂 Fast det var en riktigt fin lekplats, Ankan och jag hade också roligt. Vi gunga i hängmattorna. 😁 Haha!

När vi var på lekplatsen åt vi lite mackor. Istället för att gå tillbaka det håll vi kom ifrån så fortsatte vi på Strandpromenaden. Vi gick hela vägen till stationen. Så vi har inte bara utforskat staden, utan också fått lite träning. Gått enormt mycket. Men så otroligt vacker stad.

Jag har träningsvärk överallt från träningen med Fitchallenge igår. Ben, rumpa och ryggen. Det kändes att gå mellan 8-10km idag. När jag sen skulle sätta mig ner så gjorde det ont. 😂💪🙄 Hahaha... 😊