Övning ger färdighet

Träning

Godmorgon alla fina!
Eftersom jag inte har tränat så länge så har jag inte något direkt schema än hur jag ska lägga upp alla övningar så jag tränar hela kroppen på 3 dagar. Jag har under denna tid fått testa mig fram lite så jag kan träna olika muskelgrupper dom dagarna jag tränar. Att träna 3 dagar i veckan och promenera 4 dagar har känts rätt för mig då jag inte vill gå på för hårt i början men jag kan ju erkänna att ibland är det svårt att hinna med allt man vill träna haha. Såhär ser schemat ut ett tag framöver, efter det kommer jag öka antal, vikt och byta övningar så kroppen inte vänjer sig. Tänkte även dela med mig av dagens lunch. Hoppas ni får en underbar onsdag!

Uppvärmning alla dagar crosstrainer 6 minuter
Måndag – Överkropp
Bicepscurls cable 10-12x3
Tricepspress cable 10-12x3
Triceps över huvudet kettlebells 10-12x3
Bicepscurl maskin 10-12x3
Abs crunch 10-12x3
Onsdag – Underkropp
Benpress 10-12x3
Lårcurls 10-12x3
Benspark 10-12x3
Squat med vikt 10-12x3
Abs crunch 10-12x3
Fredag – Överkropp
Low row 10-12x3
Chest press 10-12x3
Rotary Torso 10-12x3
Latsdrag 10-12x3
Omvänd pecdec 10-12x3
Abs crunch 10-12x3

Gillar

Kommentarer

Melanc
Melanc,
såg gott ut. hur vet du hur du ska träna?:) nouw.com/melanc
SofiaLissmyr
SofiaLissmyr,
Tack, det var riktigt gott! Jag har en partner som också är intresserad av träning och han kan lite mer än mig så han brukar hjälpa mig ibland om jag kör fast. 😊 nouw.com/sofialissmyr
lillfoppan
lillfoppan,
SofiaLissmyr
SofiaLissmyr,
Ja hur gott som helst 😊nouw.com/sofialissmyr
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229