Alltid när jag ska lyssna på något på min telefon så sätter jag mycket hellre på en podcast än musik. Men nu har jag även fått upp ögonen för Nextory. Kan ju vara det bästa som finns nu! För dem som inte vet så är det en app där man kan läsa och lyssna på böcker. Finns verkligen såå mycket att lyssna på. Eftersom jag aldrig har haft intresse utav att läsa så har det inte blivit av att jag läst de böcker jag faktiskt har hemma.

Jag har sett många på sociala medier som använder sig av appen men har aldrig tagit mig tiden att ladda hem det.
Jag ääälskar verkligen biografier och har snart lyssnat klart på första boken!

Just nu lyssnar och läser jag gratis i 30 dagar, jag kommer absolut att fortsätta mitt abonnemang så kan verkligen tipsa om appen! KRAM

Hej alla! Det är redan söndag och helgen är över. Känns som det nyss var fredag och jag slutade jobbet!
Min helg har varit jättemysig och jättelugn. Har verkligen vilat upp mig nu och är redo en ny jobbvecka!

Min fredag spenderade jag med min pojkvän i Göteborg på ett hotell som heter Elite Park Avenue hotel, ligger på Avenyn. Kan starkt rekommendera!! Så himla god frukost och trevlig personal! Vi kom fram runt 19 så vi gick bara upp på rummet och gjorde oss iordning lite för att gå ut och äta middag. Vi hamnade på en restaurang som heter Buenos Aires, så himla lyxig och framförallt gott! Vi båda var väldigt trötta efter en vecka med jobb så vi gick tillbaka till hotellet ganska direkt efter vi hade käkat klart. Avslutade kvällen men att se på Talang.
I lördags var det tacosmys hemma framför mello. Så himla mysigt att bara umgås tjejer och äta gott.

Ikväll ska jag duscha, göra ansiktsmask och bädda ner mig framför en film. Hoppas alla haft en fin helg!
KRAM

Hej! Min dag har varit så händelserik, känns verkligen som att jag har hunnit med massor!! Började jobbet 8 och slutade 17, tog en sväng förbi min syster på vägen till mammas jobb för att hämta upp henne för storhandling 😊
Har även hunnit med en sväng på strandgatan med en tjejkompis, så himla mysigt! Tog bara en chailatte då mat väntade hemma! Nu är de film som gäller resten av kvällen ihop med min pojkvän som oxå är här.

Imorgon är det äntligen fredag och heeelg.
Direkt efter jobbet imorgon tar jag och min pojkvän tåget till Göteborg för att bo på hotell en natt och äta hotellfrukost! ❤️

Hoppas alla haft en bra vecka
KRAM

Hej! Min dag har varit så himla bra! (känns som ja skriver de ofta nu). Gjorde min första dag på mitt nya jobb idag. Så himla spännande och nervöst! Slutade vid 17 och då åkte jag direkt till min pojkvän. Vi bestämde oss för att åka in till stan och käka en alla hjärtans dag middag och köpte varsin pizza. Så mysigt med kvalitetstid mitt i veckan.
Vi bestämde oss för att inte ge något till varandra då vi ska till Göteborg i helgen och ta in på hotell, så det är vår present till varandra! Men ja fick iallafall med mig en ros hem till honom.

Nu tittar jag och min syster på film och ska snart ta mig till badrummet för en ansiktsmask och dusch!
Imorgon blir det jobb 8-17! Ska bli så kul, längtar verkligen till jag får gå upp imorgon.

Hoppas alla har haft en bra dag med familj, vänner, eller partner och snart ser vi fram emot helgen!!

KRAM

Hej! Har verkligen haft en så bra och lugn start på dagen! Vaknade runt 11, så himla skönt. Det har varit underbart väder idag så jag bestämde mig för att ta en kortare promenad, 2km i det fina vädret samtidigt som jag lyssnade på podd. Har verkligen fått upp ögonen för podd, då jag näsan aldrig mer lyssnar på musik utan istället väljer att sätta på en bra podd att lyssna på i hörlurarna.

Kollade på Kong - Skull Island, har sett den en gång tidigare. Helt okej, men kommer nog inte att se den en tredje gång. Men för er som inte har sett den så är det ett tips.
Senare ska jag ta mig till gymmet, har längtat så när jag har varit i London. Ska bli skönt att komma igång igen!

KRAM

Hej! Jag har haft en sån otrolig skön dag! Klockan ringde vid 8:00 då jag har varit ledig idag för att kunna gå på några möten! Som även gick jättebra. Jag hade någon timma emellan så då passade jag på att ta en powernap då jag kände att jag inte har sovit så bra inatt.. Så de känns mycket bättre nu! Vi beställde hem Thaimat förut och de var så himla gott.

Kom nyss hem, då jag och mamma var hos veterinären med våran katt som skulle vaccineras! Det gick fort och, min katt älskar väl inte veterinären men vi har inte så långt att åka så hela besöket var över på 5 minuter.

Imorgon ska jag faktiskt ge mig själv sovmorgon och inte sätta klockan. Ska bli så himla skönt, ha en lugn morgon och äta frukost, var längesedan jag hade så sist..
Hoppas alla har haft en bra start på veckan, KRAM​

​Hej igen! Landade i Sverige igår och var hemma runt halv ett på natten. Flygresan gick bra förutom att flyget var lite försenat.. Vi påverkades inte så mycket utav det men ändå segt när man bara vill komma hem!
Har verkligen haft en så otroligt bra resa och är så nöjd. Rekommenderar verkligen alla som inte har varit i London att åka dit!

Dagen har spenderats hemma hos min pojkvän och vi har bara lagat mat och haft en skön dag hemma i soffan. Men sen var det dags för honom att jobba och för mig att dra mig hemåt! Var på bio med tre tjejkompisar och såg den nya Fifty Shades Freed, sååå himla bra!!

Imorgon är det dags för ny vecka och det känns bra. Imorgon ska jag inte jobba då det väntas några möten!
Hoppas ni haft en bra helg! KRAM​​

Hej! Glömde blogga igår så slänger in ett inlägg idag istället 😉
Vi har haft 3 fantastiska dagar i London och imorgon åker vi hem. Idag har vi besökt våran kompis i Ruislip så vi tog tåget dig runt 10:00. Slutade med att vi käkade den godaste brunchen!!
Sen har resten av dagen bestått utav shopping! Vi tog oss även till Notting Hill och spanade in den ”berömda dörren”, kanske inte var så mycket att se men nu har man sett den 👍🏼

Är så nöjd med allt jag köpt och vad vi har gjort! Kommer verkligen åka tillbaka hit snart!

Hej! Gud vad den här dagen har varit händelserik!
Äntligen är vi tillbaka på hotellrummet och jag är helt slut, efter att ha varit uppe sen kl 6:30 i morse och ha rest och gått på musikal (som vi gjorde).
Dreamgirls heter musikalen vi såg och oj va överraskad ja blev, helt sjukt va bra de sjunger! 😃

Vi åt på en sån otroligt god restaurang som heter Byron, hamburgare och sötpotatis pommes! mums

Morgondagens planer är först att vi ska umgås och gå runt och titta lite i London och senare såklart shopping! Primark ska vi iallafall ha avklarat imorgon 😉

Nu har vi kommit till hotellet!
Resan hit gick snabbt och smidigt 😊
Dagens planer är nu först att snygga till oss lite på hotellrummet och sedan bege oss ut för att möta en kompis som är här! Förhoppningsvis lite shopping och senare ikväll även musikal!