Resan fortsätter

Hej på er! Tänkte uppdatera er lite om vår resa. Vi är för tillfället påväg mot umeå, vi bestämde oss för att åka till bland annat ikea en sväng. Vi har inte alls planerat var vi ska sova inatt så får helt enkelt ta det som det kommer. Vi har varit spontana hela resan och inte planerat in något annat än att vandra skuleberget (vilket vi gjorde igår) och det var så häftigt! Första natten sov vi i tält i friluftsbyn och inatt hyrde vi en stuga vid snibbes camping. Det har verkligen varit så roligt och mysigt, våra två första dagar har mest bestått av vandring och vi har fått se så mäktiga vyer. På båten åt vi skärgårdsbord och det var såå ofattbart gott. Igår åt vi vid ett ställe som heter björnstugan, maten var väldigt god även där. Både jag och jonas beställde rödspätta med potatis och räk- och romsås. Idag så åt jag vid Max för första gången, har velat testa det i flera år och nu fick jag äntligen det haha. Sedan for vi och körde runt i Örnsköldsvik en stund, alltså hur mysigt är det inte där?

Tänkte dela med mig av några mobilbilder från de senaste dagarna så länge jag inte har kamerabilderna att visa er.

Igår började vi med att vandra eller nästan klättra mot grottan vid skuleberget (gick dock inte hela vägen upp). Den väg vi valde hade vääldigt tuff terräng (som ni kanske ser på bilden) så det var lite av en utmaning men det var så kul. En stund efter vi kommit ner tillbaks tog vi liften upp till skulebergets topp och åt våfflor vid toppstugan och när vi var mätta och belåtna valde vi att vandra hela vägen ner för berget.