Efter en lite jobbigare flygresa hem så är vi nu hemma igen efter en härlig semester. Milja blev lite för trött innan hon han somna på planet. Vi flög ju så sent och det var mycket liv och rörelse runt om kring, men till slut somnade hon.❤ Det var väldigt god mat på planet även ikväll! Kul att den var så bra, jag hade inte förväntat mig det, så jag är positivt överraskad! Nu blir det sängen, jag och Milja är lediga imorgon så det blir sovmorgon för oss. 😍✌Godnatt, sov gott!
#homesweethome #bortabramenhemmabäst #familj #semester #äntligenhemma

Tack Gran Canaria för denna gång, jag har haft en superbra semester! Men nu då vi är på väg hem så längtar jag faktiskt tills vi är hemma igen. Borta bra men hemma bäst, så är det! Jag längtar efter att få sova i min egen säng och efter svensk mat 😂 Lite småless på hotellbuffen efter en vecka med liknande mat dagligen. Måste ändå säga att maten var bra men då jag är lite kräsen så blev det typ samma varje dag. Tur att vi åt ute några gånger också, annars hade det varit jobbigt. Tror att det blir stuvade makaroner och falukorv imorgon till middag 😂✌

#semester #solochbad #hemåt #bortabramenhemmabäst

Sista morgonen här på Gran Canaria👌 Och sista löparrundan med barmark och sol på länge!❤ Det blev ungefär 4.5 km i morgonsolen, innan frukosten. Väldigt skön start på dagen💪

Nu ska vi njuta av det fina vädret de sista timmarna här. Nu är jag redo att åka hem igen, saknar min Thelma❤

#nouw30daychallenge #semester #solochbad#grancanaria #familj #love #morgonlöpningisolen #sistatimmarnaisolen

På eftermiddagen har vi solat och badat. Så skönt! Vi gick även ner till havet idag, det är väldigt stenigt vid havet här nedanför så vi har inte badat så mycket i havet, det har även varit rätt ordentliga vågor så Milja tyckte att det var lite läskigt. Milja gillade poolen bäst! Vi har även tagit några familjefoton också❤😍 Nu sitter vi och tar ett sista glas cava för den här semestern, imorgon bär det av hemåt igen. 😊 Hoppas ni har en trevlig kväll!

#semester #solochbad#grancanaria #familj #love #cava #sistakvällen

Dagens utflykt blev till Sioux City, en riktig västernstad! 😍 Det var bara 2,5 km dit så vi tog en promenad dit. Det var väldigt bra! Många fartfyllda shower, Milja var nästan liten. De smällde och sköt knallskott, ibland blev hon lite rädd. Men överhängande kul ändå! Det fans många djur att titta på, och det var väldigt väl skötta djur, det gillar vi! ❤ Dock blev jag riktigt ridsugen då alla cowboys galopperade förbi, men nu är det inte länge kvar innan det är dags för oss att åka hem igen och då ska jag ut med min fina pärla! 💞

#nouw30daychallenge #semester #solochbad#grancanaria #familj #love #utflykt #vildavästern

Vilken fantastisk kväll👌Tapas med de bästa jag vet! ❤ Och maten var toppen! Vi hade havsutsikt vid vårt bord, Milja var nöjd och glad under hela middagen. Kan verkligen rekommendera Tavernan om någon av er åker hit. Alla rätter var väldigt goda, nu är vi verkligen supermätta!😂 Lite underhållning och sen blir det sängen för oss😊😴

#semester #tapas #familj #supergodmat #proppmätt

Idag åt vi hyfsat tidig frukost för att sedan ta bussen till playa del Ingles. Det blev lite shopping, lunch med Skelleftebor och en tur till stranden. Stranden var en öken, väldigt häftigt, nu är jag dock riktigt sandig överallt set blåste väldigt mycket! 😂 Jag och Kenny tog en drink och en öl medans Milja sov sin eftermiddags sovning. Sen har vi så klart passat på att sola lite också.

Jag shoppade en väska och en parfym, det blev en dkny nektar👌😀 Shopping är kul! ❤ Nu ska jag göra mig iordning inför middagen, ikväll blir det tapas på restaurang Taverna 👌✌

Jag ÄLSKAR att springa ute! Finns det något bättre än att ta en runda när det är lite småmulet men ändå varmt med lite vind? Jag tror inte det!? Idag blev det en runda längst stranden här på Gran Canaria, jag sprang ca 4 km, jag kom till en återvändsgränd och då vände jag. Det blev en bra runda, några sega uppförsbackar men det är bara bra träning! Skönt att få röra lite på kroppen! Det är bäst att passa på att löpa ute, det är några månader kvar innan jag kan löpträna ute på bar mark. Tror att jag måste ta en runda till innan vi åker hem igen! 😀💪

#semester #träning #löpning #solochbad

Milja har fått ett kort och klistermärken att kistra på kortet då hon ätit något nyttigt eller något nytt. Hon tycker att det är så spännande varje gång vi ska hämta ett nytt klistermärke. Då hon fyllt hela brickan ska hon få gå upp på scenen och få ett diplom av självaste Bamse ❤ Som hon längtar efter detta! Varje kväll då de andra barnen får gå upp på scenen så vill hon också det!😍

#nouw30daychallenge #semester #solochbad#grancanaria #familj #love #utflykt #bamse

Jag är så tacksam över att jag har min fina familj! Vi har haft en toppendag idag på självaste alla❤-dag. Vi har solat, badat och promenerat. Vi åt en riktigt god middag här i närheten av hotellet. Det fans ett mini torg nedanför restaurangen där Milja och flera andra barn lekte tillsammans, Milja hade superkul! Nu blir det tvkväll innan sängen ❤😊 Hoppas på fint väder imorgon också! 😀🌞