Dagen startede ud med regnvejr, så vi trak i vores fine gule og blå regnslag, som kostede 10.000... dette svarer til 2,5 danske kroner. Herefter gik vi til ‘The Hanoi Train Street’ som vi gik langs med. Her boede folk lige ved togbanen i meget slidte huse - generelt et ret fattigt område og meget anderledes end hvad vi er vant til.

Temple of Literature

Ovenover ses både Hanois kaotiske gader, hvor der konstant er dyttende horn og larm, samt de små gader fyldt med markeder og søde vietnamesiske blomsterdamer.

Vi besøgte Ho Chi Minh Mausoleum, hvor man kunne læse om historier fra folk der havde været med i Vietnamkrigen, samt se en masse overdådige skulpturer fra Ho Chi Minh’s tid.

Hoan Kiem søen om aftenen - så smukt!

Så blev det endelig tid til, at vi skulle afsted! Vi fløj først til Doha, hvor vi mellemlandede, og ventede her i 5 timer. De blev brugt på at male, spille ludo og overvære en hel indisk familie få taget familiefoto foran en kæmpe bamse. Doha lufthavn var alt i alt bare virkelig overdrevet på alle punkter, hvilket også kan ses på nogle af ovenstående billeder.

Da vi landede blev vi hentet og kørt til hotellet, og gik derefter til Hoan Kiem søen, hvor vi besøgte Ngoc Son templet.

Efterfølgende tog vi ind og så noget der hedder “Water Puppet Show”, som er et slags dukketeater i vand med live musik. Herefter besøgte vi den smukke Saint Joseph’s Cathedral, og spiste så et lækkert måltid på en lille café kaldet Chopsticks - kan anbefales!! Om aftenen gik vi rundt i byens små gader, så nogle små markeder og tog en kop kaffe. Og nu er det tid til at komme i seng efter en lang og god dag.

Ovenfor er der en masse billeder fra den skønneste skiferie i Canazei, Italien. Canazei er verdens største skiområde, og et virkelig godt et af slagsen! Vi tilbragte dagene med at få stået en masse på ski, spise lækker mad på pisterne samt drikke nogle øl på afterski. En af dagene tog vi på en tur der hedder “Sellaronda”, hvilket er en heldagstur rundt om alle bjergene. Hvis man kommer til Canazei skal man 100% prøve det!

// Above you can see a lot of pictures from the loveliest ski holiday in Canazei, Italy. Canazei is the greatest ski area in the world, and a very good one as well! We spent the days skiing, eating delicious food and drinking beers at Aprés Ski. One of the days we went on a ‘trip’ called Sellaronda, which is a 1-day-trip around all the mountains. If you’re visiting Canazei it’s a must-try! //

Sightseeing i London! Vi gik en tur, hvor vi startede ud med at besøge Central Park, herefter Buckingham Palace og til sidst London Eye. Herefter gik vi ind i midtbyen hvor vi besøgte China Town, Covent Garden og i det hele taget bare oplevede storbylivet i London. Vi spiste burgere til frokost på Shake Shack, og det var så lækkert!

// Sightseeing in London! We went for a walk where we first visited Central Park, then Buckingham Palace and at last London Eye. Afterwards we went to the center of London where we visited China Town, Covent Garden and just experienced the London city life. We ate burgers for lunch at Shake Shack, and it was so delicious! //

Gåtur i Londons smukke gader, som allerede i slutningen af november var fyldt med alverdens julelys. Vi tilbragte aftenen med vores gode venner Julie Skytte og Matias, som på nuværende tidspunkt bor i London.

// A walk in the beautiful streets of London, which were filled with pretty Christmas lights already by the end of November. We spent the night with our good friends Julie Skytte and Matias, who are currently living in London.//

Camden Market

Portobello Road Market - hyggeligt og farverigt marked, der er et besøg værd. Her spiste vi på en lille hyggelig pizza restaurant ved navn Arancina. Vi delte en lang pizza, og det var super lækkert! Kan klart anbefales.

// Portobello Road Market - a cozy and colorful market, which is worth a visit. We ate at a little nice pizza restaurant called Arancina. We shared a king pizza and it was super delicious! Can definitely be recommended. //

Vi sluttede turen af med at gå på Tower Bridge samt se den smukke udsigt derfra, imens der var solnedgang.

// We ended our trip by walking on the Tower Bridge and seeing the beautiful view while the sun set.//

Exploring hidden beaches in Sorrento. This little beach is called Bagni Regina Giovanna and is completely amazing!

Day trip to the little Italian island, Capri.

Scooter trip to the Amalfi Coast where we visited Positano, which is a beautiful little and colorful city. Afterwards we visited some more hidden beaches and went cliff diving

I’ve made a little video from our trip - feel free to check it out below

The view from Rockefeller Center, "The Top of The Rock"