Gili Trawangan

Hej! Nu har vi precis kommit till Gili Trawangan, har varit en lång dag med lång bilresa och sedan båt över till ön. Men allt har gått bra och nu är vi framme på vårt rum. Denna ö är den mysigaste, restauranger o butiker längs heeela stranden. Älskar sånt, ska även vara matmarknad på kvällarna så ska bli mysigt och se vad det är. Finns så mycket frukt överallt, som vi längtat. Detta är en ö utan trafik, finns enbart cykel och häst o vagn. Andra delen av huvudgatan är det nästan som slum. Vi ska försöka utforska denna ö så mycket som möjligt och planen var att åka till Lombok men har inte hört något positivt så vi åker nog bara över dagen. Vi ska planera dagarna så gott vi kan, två veckor på ett ställe känns så lite...

De sista dagarna vi hade i Seminyak hängde vi mycket med Mikaela och Magda. Samma dag vi var i Kuta åkte vi tillbaka dit på kvällen igen för att gå ut på Skygarden. Den kvällen öste regnet ner och vi gick in helt dyngsura, men var en så rolig kväll. Tror vi somnade 06.30 hahah. Dagen efter chillade vi bara vid poolen hela dagen och packade om våra väskor för första gången på denna resa, inga djur i dom tack o lov.

Nu ska vi svida om och gå ner och äta en god middag!