Pyszne, zdrowe i lekkostrawne naleśniczki :)
Dzisiaj wleciały jako mój posiłek potreningowy.
Także nie będę przedłużać i dam Wam przepis.
Zasmakują na pewno :)


Czego potrzebujecie: ( z masy wychodzi ok.10-12 naleśników, bardzo sytych :) )
40 g mąki ryżowej
45 g odżywki białkowej
10 g lnu mielonego ( używam go zamiast jajek, w żółtku znajduje się dużo tłuszczu, najlepsze jest białko jaja)
szczypta cynamonu i kurkumy
0,5 szklanki mleka
0,5 szklanki wody
2 łyżeczki oleju kokosowego lub oleju Extra virgin- zdrowe tłuszcze

Wszystko mieszamy ze sobą. Smażymy na suchej patelni formując małe placuszki.
UWAGA! Szybko się robią, dlatego nie radzę odchodzić :D
Gdy zaczną się pojawiać malutkie pęcherzyki przewracamy na drugą stronę.
Podajemy z owocami ( najlepiej z truskawkami lub malinami). Ja preferuję jeszcze dodatek w postaci sosu 0 kalorii :D

Jaki przepis chcecie jako następny? Dajcie znać w komentarzu :)

SMACZNEGO :)


Posiłek zawiera 449 kcal
Białko: 38 g
Tłuszcz: 13 g
Węglowodany: 46 g

Przenieś swój blog na Nouw - teraz możesz importować swój stary blog - Kliknij tutaj

Likes

Comments