I've been to the year 2000


He said
I've been to the year 3000
Not much has changed but they lived underwater
And your great, great, great-granddaughter is pretty fine (Is pretty fine)


Jeg syes lige vi skal starte det sidste stilhistorie indlæg med en af de gode sange som blev spillede i radioen i det nye Millennium. Hvis nogle er i tvivl er Busted med Year 3000 😜 (Jeg ville ønske jeg kunne sætte videoen ind så i kunne høre den mens i læser videre)

År tusinde skiftet var en big deal, og alle var klar på at fejre det nye millennum, som det blev kaldt. Det var noget helt særligt og det skulle fejres med et brag, og helt unikt. Luksus var ordet for hvordan det skulle fejres. Mange søgte til hovedstaden (i det land hvor man boede i) eller to ud at rejse. Igen rejste men gerne til store byer, som London, New York, Paris osv. eller tog på luksus-cruse for at fejre det.

Lige her ved årtusinde skiftet, varder godt salg i alt hvad der var skrevet The New Millennum på og Robie Williams tog skridtet videre og skrev en sang med samme titel som blev gennem tæsket/kneppet i radioen, til ukendelighed. (sorry for at være så direkte) De fleste kender sangen, og den er virkelig også god!

Når men lad os komme til sagen, stilen er bliver sat af vores stjerner fra hele verden. Verden er vores legeplads. Og en af de kvinder der havde en god indflydelse her i år 2000 var Anastacia. Hendes rå Pop/Rock sange spillede i ratioen, og hendes musikvideoer kørte på MTV. Hun havde kant med hendes ikoniske transprante solbriller, refleks blejet hår, og lavtaljede trompet bukser med bredt læder bælte (med et ordentlig sænde). Hun vistemaveskin og lænden skulle også være at se.

Hvis vi kigger på andre store stjerne fra den gang som Christina Agulera og Britney Spears så var stilen den samme.



Sex and the City som startede i 90'erne, fortsatte ind i det her Millennum og var med til at sætte sko mærkerneøverst på enhver kvindes ønskeliste. De gjorde Manolo Blarhnik, Jimmy Choo og Christian Louboutin til skoens rockstjerne. Serien blev nærmest sponseret af de kendte designere for at vise de nyeste trends og deres nye kollektioner. Og den var sådan et kæmpe hit at der blev lavet en film i 2008 (Sex and the City: The Movie). LOVE

Med Sex and the City bliver det in at have designer varre, det er et must have! vi vil alle have dem. Det er alt fra lækre produkter til håret, makeuppen, creamer til tøj, accessories, møbler jeg kan blive ved! har det et lækkert label, så skal vi have det med hjem!

En stor tendes der kom i 2000 var tatoveringer. Alle skulle have dem og de skulle helts være synlige. Og pigerne skulle helst have en lavet på lænden (Amagerpladen), gerne et lækkert stort mønster (Den kan jo ses pga. Den lave talje buksen) Motiver som efterfølgende blev populære var sømands inspirerede tatoveringer og pinup Girls. Stjernerne fik også et gennembrug i 2009, da mange stjerner (Haha.. Det er sjovt) fik dem lavet rundt på kroppen. En ad de mest populære var Rihanna's. Hun havde fået lavet en stjerne vrimmel ned fra nakken og det øverste af ryggen. #LÆKKERT. 


Når men nu skal mændende rigtigt sparkes på banen. Fra fodbold banen og ind på modebanen, med hjælp fra David Beckham. Han bliver/er den hotteste fodbold spiller og med hans stil både på banen og uden for inspirere mænd rundt omkring i verden. Han gør det ind at være metroseksuel. Mænd må gerne gå op i deres frisure og deres stil.

Overordnet er vi her i den nyere tid mere kvalitets beviste, og vil gerne vide hvilke materialer og hvordan vores produkter er blevet fremstillet. Så vi selv kan være med til at vurdere om kvaliteten og prisen hænger sammen. Det er vigtigt for os at vi selv kan bestemme, hvor vi ligger pengene i vores vare og det er med til at gøre os mere og mere individuelle individer. Vi kan godt lide at være anderledes og have forskellige holdninger til alt.

Halleluja for individualitet!

Jeg elsker mine virtuelle moodbords på pinterest og jeg synes du skal kigge forbi klik her

Synes godt om

Kommentarer