4:30 Challenge 02

Min plan for 4:30 challenge 

Min plan har været at start småt.

Jeg vil gerne

  • Vågne op kl 06:00
  • Gå i seng kl 22:00
  • Have 1 time til mig selv om morgen hvor jeg ikke stresser
  • Forbedre så meget som mulige aften før
  • Træn 1 gang om ugen mindst

Uge 32 

Jeg kan lige så godt fortælle jer, at det ikke gik præcis som jeg havde forventet.

Vågne op kl 06:00

Det fik jeg faktisk gjort hver morgen, men jeg vil gerne påpege, at jeg havde sat vækkeur til kl 05:00, også bagefter til 06:00, og det er fordi jeg prøvet lidt at snyde min krop til at tro at den fik lov til at sove en time mere. Jeg tror det var det som gjorde at jeg kunne vågne op til tiden, jeg brugte dog et par minuttet på social media om morgen, som jeg gerne vil ændre på.

Gå i seng kl 22:00

Lol😂, det skete måske 1 af dagen, men jeg gik i seng kl 23:00 og nogle gang sener, men aller seneste kl 00:00. Jeg fandt ud af, jeg kan godt gøre mig klar til at gå i seng kl 22:00, men jeg er ikke god til at stoppe med at være på social media, eller lad være med at gå på netflix, eller lige se en til afsnit, eller lige læse en kapitel i en spændende bog. Så det er helt sikkert noget jeg gerne vil arbejde på næste uge.

Have 1 time til mig selv hvor jeg ikke stresser om morgen

Jeg fik 1 time til mig selv om morgen, hvor jeg bare kunne slappe af. Men på den anden side, så fordi jeg ikke helt havde planlagt min morgen, så var jeg stresset, jeg følte hele tiden at jeg skulle lave noget, og jeg kunne ikke slappe af, så i næste uge, vil jeg gerne sætte en rutine igang.

Forbedre så meget som mulige aften før

Jeg fik pakket madpakek gjort det hver dag. Det var også en kæmpe succes, fordi det gav mig så meget mere tid om morgen, og selvom jeg skulle tvinge mig selv nogle aften, fordi jeg var så træt, så betalt det altid om morgen, fordi så kunne jeg lige doven den lidt af i sengen, eller slap af med morgenmad. Det skal jeg helt sikkert beholde. Jeg vil dog gerne være bedre til at planlægge hvad jeg skal have med i madpakke en hel uge før, så det ikke bliver så sidste øjeblik ting. og have en lidt bedre rutine tilgang til aften. Jeg vil også forbedre så meget som mulige til min morgenmad, så det ikke tager så lang tid.

Træn 1 gang om ugen mindst.

Jeg har trænet 1 gang om mandag, og har også tilmeldt mig fremtid hold hver mandag, fordi der har jeg mest energi, og der er ugen startet, og hvis jeg planlægger søndag ordentlige, så ikke skal lave særlige meget om mandag, så kan jeg også godt se det her fungere i fremtiden. Jeg tror dog jeg vil hæve det her til 2-3 gang om ugen.

Ind the end 

Jeg synes selv at det gik rigtige godt. der var en masse ting som ikke gik helt som planlagt, men så igen, den her challenge, gå ud på at ændre min morgenrutiner og nat rutiner, så jeg har stor forståelse for at det kommer til at tage tid, og der kommer til at være ændring undervejs og det er fint med mig. Det er ikke vigtige at få det rigtige lige nu og her, det vigtigste er at holde det kørende og ikke give op. Fordi det handler om vaner som jeg har haft i flere år, så selvfølgelige er det ikke realistisk at jeg får det rigtige i første omgang. Men jeg håber i nyder den her serie.

Bye Queens❤️

Synes godt om

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229