Träningsschema - RUMPA

Uppvärmning:

10 min tabata löpning 35 sek löpning 20 sek vila 12.5 hastighet & 9.5 hastighet efter 5 minuter

5 minuters trappa


Fria vikter/tillbehör:

- Bridges 50 kg 10x3 med gummiband, kör samma rep utan gummiband
- 50 kg marklyft 10x3
- 10-25 kg klättrandes på maskin donkeykicks på varje ben 10x3 (klättrandes betyder att du börjar med 10 kilo och kör de reps och samma på nästa sedan när du är klar med de så ökar du till 15 kg och gör samma sak igen)
- Squats med vikt 60 kg 10 x 2 breda med gummiband


Övningar med gummiband:

- Krbbgång 1 minut
- Squats hopp 1 minut
- Squats med 1 minut
- Donkeykicks 20 per ben med gummiband
- Kissande hunden 20 per ben med gummiband
- Squats med benlyft med gummiband 10 per ben

X 4

Avslutning 5 minuters powerwalk på band och stretchning. För fler olika övningar, eller hur man utför dom korrekt hittar ni på min Instagram på mina träningsvideos samt tips på stretchövningar hittar ni där med. FITNESSNANNA

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229