Kundtjänst

Något som jag tycker är bra är att vi har utvecklat att när företag, eller organisationer har stor belastning på telefonen eller bara har ont om personal mm så finns det kundtjänst som hjälper till med just detta. Så att alla företagen ska kunna gå runt och hjälpa de som har frågor och behöver hjälp. Om jag hade drivit ett större företag så hade jag inte haft råd med att anställa fler folk i bolaget för att ha någon som sitter och svarar i telefon och svarar. Vilket då jag tycker att detta alternativet är super om man inte har det tillgängligt men vill ändå kunna hjälpa folk som ringer och frågar saker. Hur bra är inte detta? Även till små företag går det lika bra med om man inte har tid eller ont om pengar till att då anställa folk men inte vill sitta själv och slösa sin tid runt då kundtjänsten. Därför tycker jag att det är så bra att det finns sån här tjänst för vem som helst att använda sig av. För 10 år sedan fanns inte sånt här och vi har utvecklas och utvecklas varje dag. Tänk er bara vart vi är i framtiden.. Undra hur långt vi har kommit och vad vi då har kommit på och skapat i världen, erkänn att de är lite intressant? Jag tycker det.

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229