Efter en fantastisk scooter-resa på nästan 5 timmar upp genom berg på krokiga vägar är vi framme i Pai!
Hittade ett jättemysigt hostel där jag och Hannah nu checkat in för två nätter. Efter det får vi se om vi förlänger vår stay eller åker på nya äventyr.

Haft 3 riktigt intensiva dagar här i Thailand.
Dag 1 så landade vi halv 6 på morgonen i Bangkok. Åkte sedan och köpte bussbiljetter till Chiang Mai. Bussen åkte inte förens kl 14 så vi åkte till några kompisars hostel och sov där i lobbyn tills vår buss gick.
Satte oss på bussen, somnade och 10 timmar senare var vi framme i Chiang Mai. Gick direkt och la oss och sov 10 timmar till. Tänkte att vi skulle ha en chill dag som första dag här men så klart var det poolfest och det kunde vi bara inte missa!
Den började 14 och sen tänkte vi äta tidig middag och gå o lägga oss då vi skulle på Elephant sanctuary tidigt på morgonen. Såklart slutar det ändå med att vi kom hem 10 vodka redbull senare kl 2 på natten.
Men hade iallafall en riktigt kul dag/kväll och en grym bakisdag med elefanter.

Imorgon åker vi Scooter med några danskar vi mött här till Pai som ligger 3 timmar bort för att bo där i några dagar.

Magisk solnedgång vid Old mans.

Haft fantastiska dagar i Uluwatu. Vi har badat, solat, ätit god mat.

Åkte på en utflykt till Balangan som är en supermysig strand med några svenska killar vi träffat här. Väl på plats fick vi agera lite modeller till ett par som har ett smyckes-företag @thehippieproject vilket var superkul!

Imorgon åker hela gänget tillbaka till Canggu för att spendera våra sista dagar på Farmen!

Käkade på Nalu Bowls imorse. Så sjukt goda bowls, smakade typ som sorbet med massa frukt och granola på. Mums!! Ska tillbaka imorgon så får väl ta en bild då.

Sedan åkte vi och hyrde surfbrädor för att gå ner till Padang Padang för lite surf. Gick väl inte jättebra då vågorna inte var så nice idag, så vi får ge det ett nytt försök imorgon!

Imorgon flyttar vi till ett nytt boende med pool, då stranden här inte är jättenice om man bara vill ligga o sola.

Nu har vi anlänt till Uluwatu. Jag och Denise spenderade 9 härliga dagar här förra året och blev helt förälskade i detta ställe!

Känt sen jag kom därifrån att jag velat åka tillbaka, och nu knappt ett år senare är jag här.

Dagens biltur var seg, vi var ganska bakfulla och trötta efter en mysig kväll på Pretty Poison som självklart slutade på Sand Bar.

Imorgon är det dags för första surfen! Inte velat surfa i Canggu för det är lite väl hetsigt för min del, men älskade verkligen att surfa på Padang Padang här i Ulu så det ska bli kuuuuuul.

Kan inte fatta att vi kom för en vecka sen?
Tiden har gått sjukt fort och det har varit så mycket nya intryck.

Vad har hänt sen sist?

Vi har väl mest bara gjort samma som alltid, festat, solat (när det inte regnat) och ätit god mat.
Eftersom vi ska leva detta arbetslösa livet ett tag nu har jag och Hannah bestämt oss för att lära oss snurra en såndär eldpinne!! Utan eld dock haha.
Vi träffade nämligen några kompisar som är sjukt duktiga på det och tänkte att det kan vara kul med en hobby.

Crate café

Maten här i Canggu är helt fantastisk, finns så många bra matställen. Detta café är alltid fullsatt, det är ett riktigt populärt ställe som verkligen lyckats med sitt koncept. Och riktigt gott är det också!!

Första utekvällen i Canggu! Satt och förade på vårt hostel och sedan var tanken att vi skulle till Pretty Poison men vi hade det så trevligt så valde att stanna kvar och åka direkt till Sand Bar som är ett dansgolv med grym musik fast mitt på stranden nedanför Old Man's.

Hade en riktigt rolig kväll men den har känts idag, så låg bara inne nästan hela dagen. Inte varit så bra väder så kändes inte så jobbigt!

ÄNTLIGEN framme. Mitt sista flyg var en timme försenat så var framme vid halv 2 på natten istället för halv 1 som var tanken.

Men känslan att att gå ut från flygplatsen och se två välbekanta men solbrända ansikten var bara för fantastiskt!

Efter vi fått prata av oss lite i taxin gick vi direkt och fixade oss lite för att gå o lägga oss. Lyckades somna relativt fort fastän klockan bara var typ 8 på kvällen för mig, samt att jag sov flera timmar på flyget.

Idag vaknade vi relativt tidigt och åkte till en restaurang några vänner vi träffade här i Bali förra året har öppnat, och åt frukost!

Nu har vi bara legat vid poolen, tid och rum existerar verkligen inte här, man bara ääääär.