SÅ KLARAR DU EN 21 DAYS CHALLENGE

Heej kära ni!

Som jag nämnde lite snabbt i tidigare inlägg så har jag kommit in i en riktigt skön träningsrutin här borta. Tror nästan inte att jag tränat såhär mycket under längre tid sedan jag tävlingsdansade...? Har insett att jag mår sååå mycket bättre av att framförallt börja dagen med att röra på sig.

Hur som helst, så tänkte jag att ni som vill kicka igång hösten, skolstarten eller jobbet lite extra efter semestern kunde bli inspirerade till att haka på en challenge som jag precis börjat med.

Det är en 21 DAYS CHALLENGE där man ska träna på något vis, VARJE dag. Det sägs ju trots allt att det tar just 21 dagar till att etablera en vana 😁 Tanken är absolut inte att överbelasta en muskelgrupp som att t.ex springa varje dag eller köra mage/rygg/ben etc... utan att man ska ta sig till gymmet även då man egentligen har ”vilodag” men då i stället köra ett lugnt yogapass, lägga mer fokus på stretch osv.

Jag har tagit hjälp av en app som heter Momentum, där kryssar du själv i varje dag du utfört sin valda aktivitet och får en notis om du glömt ange något en dag. Det är i alla fall något som motiverat mig, tips!

Hoppas ni är med mig och kör nu!!
Må bäst /Moa 💕


Gillar

Kommentarer

elinmnsson
elinmnsson,
Låter as bra och så kul!! Ska spana in appen <3
nouw.com/elinmnsson
moaalm
moaalm,
Åh men ja kööör! Älskar appen, och är just nu på dag 12 av 21 😉 Lycka till!!
nouw.com/moaalm