Dagens trening

God kveld!
Dagen gikk i ett så det ble kveldstrening, noe jeg ikke er spesielt glad i. Jeg fortrekker å få unna treningen på morgen så jeg har resten av dagen foran meg, men noen ganger blir det bare slik.

Jeg har en periode nå fulgt et treningsopplegg jeg fant på Pinterest som går over 28 dager. Programmet heter altså 28 days workout for lazy girls. Forholdsvis enkle øvelser men man skal ikke la seg lure fordi det blir tyngre å tyngre.
Men det fine er at man trenger ikke utstyr, kun et mykt underlag som et teppe eller yogamatte vhis man har det. Å en stoppeklokke for å ta tida å det har de fleste på mobilen.

Men over til dagens trening som er dette 🔥

75 Crunches
75 Reverse crunches
140 Bicycle
Planken
Side planken

Kjørte øvelsene i den rekkefølgen på tildelt tid å 4 sett eller runder. Altså på crunches å bicycle så teller jeg til 75 og 140 å på planken setter jeg mobilen på nedtelling. Eller bare teller inni meg. Alt etter som.

Ble ferdig med treningen på ca 40 minutter i dag, og har gått en tur ute i frisk luft. Var ikke særlig kaldt i dag så var fint å gå.

Legger ved et bilde av den treningsplanen jeg kjører noen dager i uka som dagens trening er basert på.


Mette 🤍

Bilde hentet fra Pinterest

Liker

Kommentarer