CATCH UP

Hej änglar!
Dagarna bara rullar på här, hinner knappt med! Vi varvar mellan mat, sol och bad. Som det ska vara helt enkelt!
Igår tog jag knappt några bilder då min mobil spelar ett spratt med mig... batteriet gick från 100 till 0% på 2h... Sen tog det 1,5 h för att ladda upp till 20% igen... Ja ni fattar ju!
Igår hängde jag och Danne i alla fall på Konnos Bay från 10-14. Supermysig liten strand som dessvärre inte hade några resturanger så därav drog vi oss hemåt vid två för att käka lunch på en resturang intill hotellet. Efter att vi ätit så hängde vi vid poolen för första gången. Vi tävlade om vem som kunde simma flest längder under vattnet och vem som kunde stå på händer längst. På längderna blev det lika men att stå på händerna var jag snäppet vassare på! Vi var så mycket under vattnet så stackars Danne fick en början till en öroninflammation. Han har fått tabletter, droppar och öronproppar så det ska nog vara borta till hemresan!

Efter lite poolhäng så fixade vi oss inför kvällens middag inne i Ayia Napa. Jag bar en orange klänning från NA-KD som jag älskar så mycket!!

Världens bästa kille som alltid ställer upp i alla lägen<3

Vi åt middag på Bandidos, en mexikansk resturang! Jag beställde in en fajitas med kyckling och maten var svingod. Tyvärr laddade batteriet ur igen så det blev inga bilder på maten. SORRY!

Idag har vi minsann varit iväg på äventyr! Det hela började redan klockan 8 då en buss plockade upp oss. När klockan var 9 var vi framme i Protaras där en katamaran väntade. På katamaranen spenderade vi sedan dagen från 9-14. Vi åkte förbi Famagusta (spökstaden), Blue Lagoon och så tog vi ett lunchstopp på Konnos Bay och åt supergod mat.
Vattnet var helt kristallklart och vädret var hur najs som helst.

Jag, Danne, Mathilda, Malin och Ida tog sedan bilen till Sea Caves som jag velat besöka hela resan. Det var otroligt fin miljö (fotovänligt om något!!) och man kunde även hoppa från en klippa som var 12 meter hög. Jag var däremot en fegis och skippade det hehe...
Innan vi åkte hem drog vi en vända till Blue Lagoon för ett sista dopp i vattnet.
Nu har jag och Danne varit hemma i ungefär två timmar där vi hunnit duscha av allt salt och jag har även kollat ikapp lite sociala medier.
Nu väntar en solnedgång och god mat inne i Napa.