å reise uten Audun

Ahh.. På mandag ringer Audun meg alltid. For da er det ny uke, og han får nye ringeminutter. Vi skulle være såååå flinke denne uken; vi skulle nemlig spare. Så vi snakket kun i 11 minutter. Noe som er sykt vanskelig når det er nesten én uke siden sist. Normalt bruker vi alt opp med en gang fordi vi har så mye å fortelle hverandre også er tiden plutselig brukt opp. Minuttene går så fort unna og det er så vanskelig å ha det lille hver uke å snakke sammen. Spesielt når jeg er på reise og ikke kan besøke han. Da er de få minuttene vi får per uke, NADA!

Men ja, vi skulle spare de resterende minuttene. 9 minutter hadde vi igjen. På mandag avtalte vi at han skulle ringe meg torsdag. Så da ringte han meg torsdag... Og det ble hele tre ring før jeg tok tlf for jeg hadde den på "ikke forstyrr"-knappen, som vanlig. Haha. Men da jeg ble obs på det, tok jeg opp tlf og stirret på den helt til han ringte.. Vi rakk å si "hei, savner deg og hvordan går det" før det ble brutt. Ahhhh. Og siden har han ikke ringt opp igjen. Så jeg aner ikke hva det kan være. For man får varsel om ringeminuttene er brukt opp og han hadde sagt i fra om han ikke hadde flere penger igjen. Slike ting som dette, har skjedd så mange ganger. Jeg kan gå å glede meg til å høre fra han kjeeempe lenge, sånn alt fra tre-fire dager til en hel uke, også blir det ingenting. Ahh. Jeg er så dritlei dette livet! Gleder meg til ingen andre bestemmer hvor mye vi skal prate sammen. Og mest av alt gleder jeg meg til å reise med Audun. For det var dette det skulle handle om i dag.

Det er alltid kjekt å reise. Siden Audun dro inn har jeg vært i syden med søsteren min Melisa, sydenturer med venninner, jeg har reist alene til Mexico i 5 uker, jeg har vært på sydenturer med mamma, weekendturer med venninner både til Aalborg og London.. Jeg har ikke latt være å reise bare fordi vi er fra hverandre. Jeg har hatt mange reiser hvert år - slik som jeg hadde før jeg traff Audun. For jeg må fortsette å leve mitt liv og gjøre ting som gjør meg glad. På den måten presterer jeg bedre som kjæreste og kan være der for han 100 %. Om jeg ikke hadde reist, om jeg hadde latt være å gjøre noe som jeg elsker, så hadde det kanskje ikke gått så bra mellom oss.

Men selv hvor kjekt og gøy jeg har hatt det, selv hvor mye nytt jeg har opplevd - skjønne mennesker fra alle verdens kroker, eksotisk mat og badet i deilige bukter langs Mexico Gulfen - ingenting slår å reise med Audun. Jeg har det utrolig kjekt med både venner og familie på tur, men det er fortsatt et lite tomrom der som kun Audun kan fylle.. Å reise med kjæresten min er magisk! Det er bare noe ved han. Han er bare gøy, morsom og sykt fin å se på.

Det som er med oss to på ferie er at vi blir som to barn. Vi vil ikke alltid det samme, men vi blir alltid med på hverandres ideér. Han elsker stranden, mens jeg er et bassengmenneske til 1000! Så vi tar annen hver dag i basseng og strand. I begynnelsen av vårt forhold sa jeg at jeg elsket stranden.. Haha. Kun for at han skulle like mer meg. Men det oppdaget han ganske fort at jeg ikke gjorde.. Heldigvis liker vi mye av det samme. Jeg liker å shoppe, det gjør han også. Han liker museum, lære nye ting og oppdage nye steder, og jeg synes det er viktig å gjøre noe kulturelt i løpet av en tur. I hvertfall hvis vi er på et nytt sted. Det trenger ikke å være å tilbringe en hel dag på museum for min del, men jeg er med uansett. Vi kan krangle som bare det, og i neste sekund låser vi oss inne på hotellrommet og er i sengen én hel dag. Haha :-) Kanskje litt mye info, men vi har det ganske kjekt, når det bare er oss to. Og når vi er i syden sammen, eller på reise generelt, så får vi en følelse av at vi akkurat har truffet hverandre Så deilig <3

Ahh.. Nå savner jeg det skikkelig. Vet ikke hvor lurt det var av meg å starte på dette innlegget. Blir litt rotete. Haaa..

Når Audun er på tur med meg så er han ekstra beskyttende. Han passer på hvert steg jeg tar. Om vi er på shopping på kveldene og jeg går inn i en annen butikk, så har han ett øye på meg hele tiden. Går en fremmed bort til meg, og da spesielt menn, så er Audun rett bak med en gang. Skriker noen noe til meg, skriker Audun tilbake. Han holder meg i hånden og holder rundt meg - får meg til å føle meg så trygg. Når vi har vært i arabiske land, og selgere har blitt innpåslitne så kommer han med en gang. Han vet at jeg er litt lost i en slik situasjon og Audun er knallhard. Et nei er et nei.

Når vi er ute og spiser sammen, åpner han alltid døren, og han lar meg gå inn først. (Dette gjør han jo på restaurant hjemme også.. Men siden vi går ut mer i syden, blir det til en "syden-ting".) Han drar ut stolen til meg og setter seg når jeg har satt meg. Han er SÅ romantisk og litt gammeldags. På en fin og koselig måte. På mange måter har han fått en veldig spansk oppdragelse. Jeg elsker det! I begynnelsen av vårt forhold, tenkte jeg at dette gjør menn i starten for å sikre seg at jenten blir forelsket og betatt. Men... Han har aldri sluttet med å være en gentlemen.

Det er så mange ting jeg kunne nevnt som jeg savner.. Men for eksempel når vi er på stranden... Ligger jeg på solsengen og svetter, går han og henter iskaldt vann til meg. Gjerne en is. Han oppvarter meg fra jeg legger meg ned. Det er så fint! Sovner han på solsengen, blir jeg så inspirert til å gjøre det samme. Så da fikser jeg slik at jeg har mat og drikke klart til han våkner. Og han elsker corona eller sol med lime i. Meksikansk øl er hans favoritt <3

Han lar meg alltid få den beste plassen. Selv om jeg ikke bryr meg. Så sier han "sitt deg der, der er det bedre utsikt." Eller, "sitt deg der, der er det mer vind". Så skjønn <3

Og om vi er med mange andre folk, så må jeg dele Audun. Og han må dele meg. Det er fint å være på tur med andre også. Men det Audun gjør, for at vi ikke skal være for mye fra hverandre, er at han legger opp til at vi skal være sammen litt alene på kveldene, eller ta en utflukt sammen bare oss to.

Ahhh.. Det er helt topp å være på tur med alle jeg er glad i. Men det er noe helt spesielt med mannen min <3 Det er ingenting jeg ønsker meg mer, enn å reise på tur med han igjen. Håper det ikke blir alt for lenge til...