Så besviken

När man ska bli föräldrar så vill jag förbereda det mesta innan barnets ankomst och det har vi också gjort här hemma, köpt kläder, leksaker och diverse andra saker som en bebis kan behöva. Dels så fick jag syn på Twistshake's erbjudanden och tänkte att jag skulle slå till på ett helt paket med saker till bebis. Ett paket som innehåller:

2 stycken 330ml nappflaskor, anti-colic i färgen Pearl rosa
2 stycken 180ml nappflaskor, anti-colic i färgen pearl grey
3 stycken squeeze bags, 220ml samt en på 100ml. Mönster banan, melon och ananas.
1 stycke burk för pulver/välling
2 stycken nappar i rosa och peach färg
1 stycke bitring i peach färg
1 stycke Napphållare i färgen rosa
1 stycke termos i ljusblått/babyblue.

Perfekt paket för oss som ska bli föräldrar för första gången,
då det innehåller mycket användbart och jag hade sedan tidigare kollat in produkterna och hört mycket bra om företaget... Tills jag fick mitt paket levererat. Var så enormt taggad på att öppna paketet och hade väntat hela dagen efter jag läst smset om att paketet fanns att hämta hos ombud. Gasade dit och hämtade det, första synen var... Jätte trasigt paket, men det var garanterat DHL som inte varit försiktiga med paketet... suck. Det var näst in till öppet och saker hade kunna åkt ut.

Väl hemma så öppnade jag det och eftersom jag jobbat på skidanläggning
och ibland tog emot matleveranser så var vi alltid noga med att pricka för så vi såg att alla matgrejor hade kommit. Lika så gör jag när jag har beställt hem saker till mig själv och lika så gjorde jag det denna gång, jag började bocka av sakerna på "packlist" som Twistshake skickat med och inser ganska snabbt att det fattas saker... Räknar och kollar mer och har ej fått någon orderbekräftelse. Hittar en bild på telefonen på paketet jag beställd och ser vad som saknas... Det saknas 2 stycken anti-colic nappflaskor i Pearl grey samt en squeezebag med mönster vattenmelon på 220ml. Blir enormt besviken och mailar på en gång till kundservice, får mail tillbaka att dom fått meddelandet men det dröjer till idag innan jag får svar från dom.

Jag bad i mailet om att få mina saknade produkter skickade till mig
och en kompensation för besväret, jag brukar aldrig, aldrig vara den som ber om kompensation när det händer något men denna gång stod jag på mig själv. Jag vill inte ha någon jävla rabattkod eller liknande, för det kastar dom ut hejvilt endå. Jag skrev att jag vill gärna ha mina saknade produkter skickade till mig och får idag svar att dom kommer kreditera fakturan för dom varor som inte kommit med och sen var det bra med det, jahapp? Mina resterande varor då? Jag beställde ju det här paketet för att jag ville ha 180ml flaskorna och lite annat som var med, 330ml flaskorna kommer vi inte använda förens knodden är äldre. Men ja, förstå min besvikelse när jag beställt ett paket med saker, där det saknas saker och jag kommer INTE få resterande produkter skickade till mig... det är inte en bra service enligt mig. Dom har bett om ursäkt men helt ärligt så bryr jag mig inte. Jag hade förstått mer om dom svarat att produkterna är på väg hem till mig... men ikke.

Så tanken slog mig
"ja men jag beställer 180ml flaskorna istället", men neej är inte helt övertygad... Jag vill inte riskera att det ska bli någon miss igen och kommer här efter ALDRIG mer beställa något från Twistshake, hur mycket jag en gillar produkterna, för det är fina produkter, men rätt leverans av produkterna och kundservice väger också en stor tyngd här. Så nej, jag kommer helt enkelt köpa nappflaskor någon annanstans, för Twistshake har garanterat tappat mig som kund och jag kommer heller inte rekommendera andra att beställa där ifrån. Ren skit.

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229