Heii, Da er det helg igjen og vinterferie for min del, noe som skjennes utrolig godt! Jeg bruker å jobbe hver ferie,men fikk bare én vakt på mandag, så jeg skal bare kose meg og slappe av neste uke. Jeg skal blant annet på hyttetur med damerne til Åre på Tirsdag, gledes til afterski og top notch stemning i hytta til veggi, det blir skøy! Vi skal være der til torsdag og jeg skal selvfølgelig blogge mens jeg er der.

Vel gårsdagen gikk til skole til kl 2, tacoos med fammen før de alle dro på hytten, myskveld med jentene og henting av en liten bursdagsgave til meg selv, hehe. Fikk endelig pakken fra Gucci. Det var egentlig ganske rask levering med tanke på at jeg bestilte den på mandag og fikk den i går. Kjøpte en liten pengbok siden den jeg hadde var så stor, og så har jeg siklet etter denne skjønnheten for dayyz.

Dagens planer er veldig uklare, Tuva sleepa over og vi våknet i god tid så vi mekket opp en liten frokost før hun skal på jobb snart. Tror jeg skal møte noen av jentene, så får vi se hva dagen bringer.

Klems!

Hei! jeg begynner rett på og slenger med en liten update fra helgen også. Helga som var tror jeg nesten må være den nest beste helgen jeg har hatt, om ikke bedre. Jeg ble jo 18år 26.Januar, og jeg hadde den fineste bursdagsfeiringa den helgen, men jeg tror nesten helgen som var må toppe den. Jeg starte ivertfall helgen på torsdag med pakking til oslotur og maling av rom, jeg er nesten ferdig med rommet nå og jeg må si jeg er utrolig fornøyd, jeg kan legge ut mer bilder når det er ferdig. Jeg pakket også som sagt til en liten døgntur til oslo for å dra på kygo konsert.

Fredagen min startet veldig bra, jeg hadde god tid (trodde jeg), flyet mitt gikk kl8. jeg dro hjemmefra kl 7.20 og det tar ca. 15 min å kjøre til værnes. Du kan si jeg fikk sjokk, jeg som aldri har reist alene før, når jeg så det var den laaange køen i kontrollen. Urutinert som alltid kom jeg meg omsider ut av kontrollen uten stop, svett og stresset løper jeg bort til gaten der flyet mitt jammen har begynt å rulle ut. Hjertet mitt har aldri hoppet så mye som da, jeg viste ikke hva annet jeg skulle gjør enn å bare sette meg ned, begynne å grine og ringe til pappa i frustrasjon, hahaha skjønner ikke at flere stirra på meg der jeg satt. Men så kommer min reddende engel ut av gaten å spør om jeg skulle på det flyet og jeg bare ja..med en tåre trillende fra skinnet, han svarte; hvis du slutter å gråte skal jeg gi deg en ny billett til neste fly. Dere aner ikke hvor glad jeg ble, i was just like, who sent you? haha jaja, jeg kom meg omsider til Oslo, der jeg ventet på resten av jentene. Vi var 11stk som dro og vi bodde på PS: hotell. det var et veldig fint hotell med tanke på prisen. Konserten var helt syk, vi sto helt fremst i golden circle. Angrer ikke et sekund på det! På lørdag var det bare å hive seg på flytoget etter frokosten for å dra hjem til Trondheim igjen, jeg måtte hjem fordi jeg skulle feire 18årsdagen min. Det ble en veldig vellykket feiring, storkoste meg og drakk kanskje litt for mye hehe. Så ja det var helgen min, håper innlegget ikke ble for langt og kjedelig, men om det er noe dere vil gi tips på så bare kjør på så snakkes vi, puss.

Hei, søte lesere. ja da har jeg jammen laget meg blogg. Dette er egentlig noe jeg har tenkt på å gjør veldig lenge, men bare ikke har fått tid til. Jeg tenkte at det kunne være gøy å bare skrive det jeg føler for å dele bildene jeg tar. Dette prosjektet som jeg liker å kalle det vil være litt rart for meg i starten siden jeg ikke har holdt på med blogg siden jeg var 12 hehe, men jeg har en god følelse på at dette kan være akkurat tingen for meg. Vel, på bloggen min kommer det litt av hvert, jeg kommer nok til å skrive om alt som interesserer meg. Det vil være alt fra skjønnhet, klær, interiør, mat, reise og hverdag. håper bloggen min faller i smak og at du som leser dette vil fortsette å lese mine framtidige innlegg, så snakkes vi. puss!