DAG 68

Idag var det en enda stor resedag. Alarmet ringde vid 7 och jag trodde det var mitt i natten. Inga många sovtimmar idag heller. Men det togs igen på flyget till Singapore. Innan på flygplatsen i Denpasar träffade vi Ella, Hanna o Amanda igen. Hann prata i någon timme innan vi båda skulle flyga. Amanda och Hanna ser jag inte först midsommar men Ella hinner jag se när jag är hemma nu innan USA. Har ändrat resedatum dit så jag åker inte förens 17 april. Känns skönt att hinna landa lite i Sverige och få vara med på påsk!

I alla fall när vi kom till Singapore åt vi direkt lunch på Burger King som förra gången vi var på Singapores flygplats. Då var vi påväg till Nya Zeeland, känns som en evighet sen! Kände efter Burger King att aldrig igen, är verkligen inte gott! Inget slår Mc Donalds eller Max. Vi mellanlandade totalt i 6h i Singapore. Så vi kollade lite i affärer, fikade, spelade kort. Jag satt sen en del med datorn som fanns där, mobillös som jag är. Kollade upp lite olika abonnemang tills jag kan beställa min nya mobil.

Sista flyget gick då från Singapore till Bangkok. Va lite försenat så kom lite senare till hotellet i Bangkok än tänkt. Restaurangen hann då stänga så fick bli nudlar på rummet. Hotellet är inte särskilt fräscht, men det är gratis transfer från och till flygplatsen. Det var anledningen till att vi tog det. Hoppas man sova lite i alla fall inatt. Imorgon är det Sverige!

Min frukost, de var inget större fel på den. Den var god! Älskar juicen!

Här är Saras frukost. Den var jättegod! Hon älskar att hon fick riskakor till. Hon älskar att få en måltid till frukost och så var de nice mer frukt. Juicen var också jättegod. Hon älskade allt helt enkelt hahah.

Här var man inte pigg hahah

Kändes väldigt konstigt att ta på sig långbyxor, strumpor och skor. Inte haft det på 3 veckor nu!

Vi med våra ryggsäckar! Kommer ändå sakna det här livet!

Hotellet hade gratis transfer till flygplatsen vilket var nice!

Denpasar flygplats

Sedan träffade vi som sagt Amanda, Ella och Hanna en kortis.

Snacka om att inte följa reglerna om bagaget på planet hahah. Hanna hade alltså tre handbagage med in!

Spetsen man ser med tigerränder i det planet satt Ella, Hanna och Amanda också påväg till Singapore.

Bra benutrymme på planet... Herregud vi fick knappt plats vad får då inte andra.

Landat i Singapore och äntligen lunch!

Till fika tog Sara en Nutty Choc donut från Donken donuts. Inte så god, den var kall och inte en bra munk helt enkelt enligt Sara.

Jag tog blåbärssmoothie, smakade exakt som multijuice med blåbärssmak eller vad det nu är för märke. Sådär var den, hade inte tagit om den.

Det var på Singapores flygplats vi knappt kom på planet till Nya Zeeland. Så det var inga bra minnen från den gaten...

Jag köpte också en blåbärs muffins, den var riktigt god!

När man försöker ta en utsikts bild men de blir på oss istället hahah.

Till slut fick jag med utsikten, är alltid så fint att flyga på kvällen!

När vi landade hittade vi en skylt med mitt namn på för transfern till hotellet. Det har man inte varit med om tidigare!

Vi är inte alls som jättar här i Asien....

Tackar verkligen för att det finns såna här vagnar!

Mot hotellet!

Rummet stämde inte med bilderna om vi säger så... men okej för bara en natt!

Vi sov en trappa upp!

Här blir det nog inte många timmars sömn...

Eftersom planet var försenat hann restaurangen stänga och vi bor inte i bästa området så blev nudlar till middag. De var sjukt starka fast jag inte kryddade dom. Fick i mig lite mat i alla fall.

Engelskan här är ju den bästa hahaha

Imorgon är vi hemma?! Tror ingen av oss riktigt kan fatta det. Imorgon är sista flyget av totalt 10 flyg under våra 9v borta. Sist jag var hemma var det jullov? Tiden går snabbt! Hoppas det är vårvärme i Sverige!