DAG 67

Idag checkade vi ut från hotellet i Seminyak, kändes så konstigt! Idag påbörjades typ resan hemåt. Eller okej vi är inte i Sverige förens onsdag men det känns fortfarande så! Det känns att det börjar bli pirrigt över att vi snart är hemma. Hade så svårt och somna igår för att man bara låg o tänkte på allt man ska göra där hemma! I alla fall behövde vi inte checka ut förens vid 12 så vi la oss på takterrassen och njöt av solen tills dess. Vid 12 lämnade vi vårt älskade hotellrum, påminde Sara om hennes pass i sista sekund. Hade inte varit så kul om vi upptäckte försent att hon glömt det hahah

Efter vi checkat ut bestämde vi oss för att åka till Kuta. Sara fick pruta för sista gången med taxin. Allt är sista gången nu! När vi checkat in på vårt nya hotell gick vi ut för att leta efter en restaurang men vi gick tydligen åt fel håll. Vi gick i 1,5h innan vi äntligen hitta en restaurang. Men då hade vi dömt ut några längst vägen. Resten av eftermiddagen spenderades vid poolen. Blev inte mycket sol men klart man ska pressa det sista man gör hahah. Åt middag på hotellet, packade igen och spelade lite kort. Inte jätte händelserik dag direkt.

Läste ut den här boken idag och den var en tankeställare!

Vår korta gång till huvudgatan från hotellet i Seminyak.

Här checkar vi ut från hotellet

Skyltarna här sticker ut en del...

Hotellet i Kuta. Mina fina ryggsäckar på sängen. Fick beröm för min blå väska idag av taxichauffören, "en rejäl en" hahah.

Såhär såg det ut där vi letade restauranger.

Alla träd var klippta så lite här, inget land för långa människor! Eller som en sa i affären igår "We have sizes for big girls too" hahah

Vi fick se lite sightseeing under vår promenad i alla fall.

Sen äntligen MAT! Tog nudlar, inget speciellt!

Sara tog med nudlar (stor skillnad på våra rätter hahah). Goda men hon bad om starkt och fick inte starkt. Eller så tål hon bara ännu starkare mat nu när vi ätit det hahah. De kostade 25kr så sved inte direkt i plånboken.

Här leker Sara proffs fotograf igen hahah

Här vill vi betala för maten men dom kom aldrig hahah

Elledningen igen, hur kan man hålla koll på allt de där?! Hahah

Gången till hotellet i Kuta

Poolen, är samma ställe som förra gången vi var i Kuta men då hade vi precis landat på Bali. Kändes lite konstigt att va tillbaka då man kommer ihåg hur de kändes när vi kom dit förra gången. Var helt andra känslor den här gången!

Här var vår meny till frukosten!

Så gulliga vi är (eller Sara som skrev lappen hahah)

Tog samma som jag tog förra gången vi var här haha. Men den var helt okej, var det jag var sugen på!

Sara tog club sandwich och den var över förväntan. Inte god men över förväntan.

Standard oss att sitta och äta i pyjamas här hahah.

Imorgon ringer klockan tidigt och vi flyger först till Singapore, mellanlandar där i 6h och sen flyger vi till Bangkok. Får se om vi träffar Hanna, Ella och Amanda imorgon på flygplatsen då dom med ska flyga till Singapore men 5min innnan oss!