DAG 51

Vaknade till bra väder idag, har gjort de annars med oftast men då har molnen varit nära men idag blev de inte molnigt förrän vid 14. Så vi åt frukost o skyndade oss sen ut till stranden. O Gud vad varmt det var! Aldrig svettas så mycket! Vi låg o lyssande på P3 dokumentär om Olof Palme mordet men orkade max ligga i solen i 15 min innan vi var tvungna o svalka ner oss i vattnet. Herregud o vattnet kändes ganska svalkande men de var nog 28 grader hahah. Men där spenderade vi förmiddagen o försökte klara av o va i solen så mycket som möjligt. Tillslut gick vi o köpte en glass för o svalka oss. Resten av tiden spenderades i vattnet där det var väldigt skönt. Det kan va anledningen till att både jag o Sara brände axlarna idag...

På stranden köpte vi 2 ankelband. Sara lyckades pruta ner dom så vi fick dom för 20kr styck. Wihoo. Känns fint o ha något vid ankeln då man för de mesta går i flip flops nu! Vi åt sen lunch på samma ställe som vi åt lunch på dagen innan. Mysigt italienskt ställe! Gick sen till hotellrummet för då hade de blivit molnigt. Duschade av all sand, så skönt!! Kollade lite på film o pratade sen med familjen till deras frukost! Ännu jobbigare tidsskillnad här än i Nya Zeeland då man bara kan höras av på morgonen.

Till middag åt vi på vårt standard ställe egoist heter det o ligger så fint vid stranden! Jag tog samma som förra gången kyckling med champinjonsås o Sara tog Hawaii pizza. Skulle ta créme brulée till efterrätt men den var slut så fick ta crepes med honung, inget jag skulle ta igen! Sara tog ananas med jordgubbsglass och vaniljglass med chokladsås!

Standard frukosten!

Stranden här, men den blir mycket mindre senare på dagen då tidsvattnet gör så att vattennivån höjs hela tiden.

Ligger båtar överallt vid stranden

Våra fina ankelband!

En man som bara satt där uppe o såga utan att sitta fast i något och hela ställningen bara svaja. Det skulle vara i Sverige det...

Vår lunch!

Lunch restaurangen

De har lyktor i träden på kvällen, jätte mysigt!

Mmm....

Sara tyckte att sin efterrätt var halvgod!

Som ni kanske ser var inte min efterrätt så mycket o ha hahah

Vårt favoritställe!

Det var allt för dagen! Imorgon åker vi härifrån till Ubud, känns konstigt o lämna men samtidigt skönt! Kommer ta ca 4-5h o komma fram till Ubud så blir i stort sätt en resedag. Får hoppas på bra internet i Ubud så inläggen kommer upp. Men om inget inlägg kommer vet ni varför!