"Bakom Nouw ligger mycket jobb & kärlek"

Varje år har teamet bakom Nouw som tradition att ha en kickoff. Förra året var vi i Polen men detta året så checkade vi in två dagar på Falkenberg Strandbad. Följ med och se hur vi hade det! Lifestyle - 19

Som många av er vet är Nouw Nordens största bloggportal med över 1,4 miljoner unika besökare i veckan och vi har över 25.000 aktiva bloggare hos oss. Men bakom de där siffrorna så gömmer det sig mycket jobb och kärlek. Här har ni oss, teamet bakom Nouw.

Vi strävar dagligen efter att utvecklas och att alltid ligga i framkant. Varje år så har vi en kickoff för att samla på oss inspiration, pepp och även för att ha roligt tillsammans. Detta år blev det inte vilket destination som helst, utan Falkenberg Strandbad. Där blev vi erbjudna lugn, harmoni och friska vindar.

Nouw har kontor i flera olika länder och Danmark är ett utav ställena. @jennifergeertsen jobbar för oss i Danmark.

Här har ni Nouws reaktion. Från vänster @jennifergeertsen, @karolinesmadal, @fridasfriday @tessb och @elinskoglund.

Nouw har även en utvecklingsavdelning som hela tiden jobbar på att vi ska ha det bästa verktyget på marknaden.

Vi hade under måndagen en konferenslokal som erbjöd havsutsikt. Här gick vi igenom status, framtid och även saker vi borde lägga fokus på.

På kontoret i Stockholm sitter just nu Nouws Redaktionschef @elinskoglund och säljchef Reza.

@karolinesmadal är Nouws Manager i Norge och @tessb är Marketing Manager för Norge och Finland.

Här ser ni @fridasfriday som sköter mycket av det praktiska på Nouw. Hon skriver bland annat mycket i vårt magasin!

Vi blev serverade kaffe och gott fika.

Glada miner och peppande samtal.

Efter en lång dag i konferenslokalen så fick vi nycklarna upp till våra hotellrum. Vi alla skrek till lite av lycka när vi såg den fantastiska havsutsikten.

Rosa väggar och palmer på rummet gjorde allt lite härligare.

Vi firade genom att dricka bubbel i solnedgången. Sedan gick vi ner till spat i några timmar innan vi åt middag på deras fantastiska restaurang.

Somnade gjorde vi sedan väldigt skönt i hotellsängarna runt midnatt.

Det blev tisdag och vi alla ställde klockan för att kunna gå ner och simma lite innan dagens konferens drog igång.

Att bara kunna ligga och slappa i dessa sängar tackar man inte nej till.

Den perfekta kickoffen - att kunna kombinera jobb med nöje!

Innan vi åkte hem åt vi lunch i restaurangen och njöt av denna fantastiska utsikt.

Nu räknar vi ner dagarna till nästa års kickoff. Tack alla som var med!