Header

Postad i: Film/TV/Music/Books

God förmiddag! Och fy vad det är svårt att fota inomhus även i Spanien alltså. Men jag har ett sjukt bra tips på G här och kunde inte vänta till senare idag kände jag hehe.

Entreprenören Linda Hörnfeldt, som grundade intresseorganisationen Influencers of Sweden, har nu äntligen släppt sin debutbok "Yrke: Influencer" och jag som varit sjukt taggad på den köpte den igår som e-bok! Och läste ut den på en dag. Den handlar kort och gott om vad influencer-yrket innebär, hur en blir en influencer och den är fullproppad med tips och råd! Om alltifrån hur en kan hålla drivet vid liv, nisha sig, sätta upp mål och visioner, lagar och regler kring reklam, hur en bör tänka kring samarbeten osv. Dessutom såklart en massa om personliga erfarenheter och citat från några riktigt stora bloggare här och var vilket var väldigt fint.

Boken har verkligen ALLT! Och jag kunde inte ha köpt den under en mer passande tid, då jag ju i år lägger extremt mycket mer tid och energi på bloggen än vad jag gjort innan och verkligen vill nå ut till fler personer. Och som sagt läste jag ut den på en dag, för kunde inte sluta läsa. Linda skriver om så sjukt intressanta och viktiga saker och dessutom på ett väldigt lättillgängligt sätt! Det går liksom inte att göra annat än att suga åt sig av varenda ord som en svamp. Åtminstone om en som jag har en blogg.

Jag hoppas verkligen att Linda är så stolt över denna bok som hon kan vara, för jag är 110% säker på att varenda kotte som köper den kommer bli väldigt inspirerade och lite klokare. Det är riktigt bra jobbat och ligger helt rätt i tiden, speciellt då första domen mot en influencer precis har kommit. Heja Linda och heja influencer-branschen! Och in och köp boken bums här!

A tips about an amazing new book about the influencer industry by amazing Linda Hörnfeldt, founder of Influencers of Sweden. It's in Swedish though.

#nouw30daychallenge #nouwinfluencer

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - Click here