ØVELSE GJØR MESTER

PRE WORKOUT

UKENS ØKTER:

Mandag: Rygg & Biceps
Sittende roing, nedtrekk v-bar, nedtrekk i bael, kabel kryss & pull ups.
Tirsdag: Mage, rumpe & lår
Knebøy, beinpress, pull through, kettle bell swing, leg curl + mage (crunches & sidehev)
Onsdag: Skuldre, triceps og bryst
Benkpress, dips, skråbenk med manualer, cable flyes, triceps pushdown, triceps extension, skulderpress med manual & sidehev skuldre.
Fredag: Fullkropp
Knebøy, frontbøy, pull ups, face pulls, biceps curl & hammer curl
(supersett med 2 øvelser av gangen).

Lørdag eller søndag: Fullkropp
Gående utfall, kettlebell swing, 200m roing, Goblet squats, sidehev kettlebell.


UKENS ØKTER:

Mandag: Rygg & Biceps
Sittende roing, nedtrekk v-bar, nedtrekk i bael, kabel kryss & pull ups.
Tirsdag: Mage, rumpe & lår
Knebøy, beinpress, pull through, kettle bell swing, leg curl + mage (crunches & sidehev)
Onsdag: Skuldre, triceps og bryst
Benkpress, dips, skråbenk med manualer, cable flyes, triceps pushdown, triceps extension, skulderpress med manual & sidehev skuldre.
Fredag: Fullkropp
Knebøy, frontbøy, pull ups, face pulls, biceps curl & hammer curl
(supersett med 2 øvelser av gangen).

Lørdag eller søndag: Fullkropp
Gående utfall, kettlebell swing, 200m roing, Goblet squats, sidehev kettlebell.


POST WORKOUT

Da var jeg hjemme igjen fra både jobb og trening. Gårsdagens økt er ikke mye å skryte av, men dagens derimot var både knallhard og effektiv. Jeg misliker bein mest i programmet mitt, men kjenner det blir lettere for hver dag som går. Beinøktene er helt klart tyngst, og derfor lar jeg de gjennomgå opp til tre ganger i løpet av en 5 dagers treningsuke. Samenlignet med overkroppen er ikke beina sterke nok. Misforstå meg rett: Jeg er sterk, men kan alltid bli sterkere. Øvelse gjør mester, og det gjelder nesten alt her i livet.

Liker

Kommentarer

saraaras
saraaras,
Du er så flink med trening! Har lest bloggen din så lenge, og får virkelig motivasjon til både bedre treningsuker og kosthold <3
nouw.com/saraaras
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229