KOM I GANG MED TRENINGEN

Ferien er over og selv om det er hardt å innse er det på tide å ta i noen tak. Den siste mandagen i august og det er ingen bedre tid for treningstips enn nå. Her har du 10 tips som hjelper meg med å komme tilbake til gode treningsrutine.

LET'S DO THIS!

1. Ingenting er mer motiverende enn en treningspartner. Du trenger ikke én fast, men å lage treningsavtaler gjør det litt lettere å komme i gang - man holder gjerne avtaler så lenge de er laget med andre enn seg selv. Dette er det tipsen som funker best for meg!

2. Invister i nye treningsklær. Det er rart hvor mye nytt utstyr hjelper på motivasjonen, men det å føle seg fresh og komfortabel på trening er viktig.

3. Kom forberedt på trening. Hva liker du best å trene? Sett opp en plan for uken med øvelser du liker å trene, da er du mer forberedt og det er lettere å gjennomføre treningsøkten.

4. Lag en treningsplan og hold deg til den. Det gjør det enklere å komme seg på trening og øktene blir mer effektive. Trening trenger ikke å ta så lang tid, og som sagt hundre ganger før gjør det noe med selvfølelsen, energien og motivasjonen.

5. Gjør ting klart kvelden før. Ingenting er mer slitsomt enn en stressende morgen, hvor man glemmer bort ting man gjerne skulle hatt med. Pakk baggen, legg fram klærne, og gjør klart det som kan gjøres - det gjør morgen din enklere og sannsynligheten for at du komme deg på trening blir større!

6. Morgenøkter er de beste! Tren på morgen om det lar seg gjøre. Du er uthvilt, kroppen yter bedre og enerignivået holder seg jevnt gjennom hele dagen. Det er mindre sannsynlig at det blir noen økt etter en lang arbeidsdag.

7. Bare gjør det og ikke gi opp. Ja, dørstokkmila kan føles lange, sofaen frister mer og dagen har kanskje vært lang, men det er bare å komme seg å trening og gjennomføre. Gjennomfør målet ditt, og legg deg med god samvittighet - det er de tyngste dagene som gir mest mestringsfølelse.

8 .Ikke vær for streng mot deg selv. Unn deg treningsfri, belønn deg med "cheat day" i helgen og gjør trening til noe gøy. Balansert trening og kosthold er viktig for å unngå at man "sprekker".

Lykke til✨

Liker

Kommentarer

PernilleKepaza
PernilleKepaza,
Så mange gode tips ❤️nouw.com/pernillekepaza
Linnhege
Linnhege,
masse gode tips 😊 du er god 😊nouw.com/linnhege
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229