2 0 1 8

JANUAR

Året startet med en rolig nyttårsfeiring og våknet derfor uthvilt 1.januar 2018✨

Den 4. januar fylte ♥ 23 år, og en uke senere reiste vi til Madrid. Da ble det en langhelg med fotballkamp, shopping og god mat. Han ble så fornøyd!

FEBRUAR

Arbeidsplassen min ble lagt ned, og det ga meg ekstra mye tid til blogg og trening en periode. Jeg kom skikkelig i gang satte personlige rekorder i mange øvelser.

I midten av februar bestilte vi tur til en av mine drømmedestinasjoner. Jeg gikk rett i «autopilot» og drømte meg bort til Bahamas frem til avreise. Herregud, så lykkelig jeg var!

MARS & APRIL

Mars og April var to måneder med mye trening og nesten mer shopping, til tross for at jeg var arbeidsløs. Jeg publiserte mange gode treningsinnlegg og favoritten ble «Kropp er en investering» .

Jeg ble invitert til frokost og buisnessmote hos Nouw. Det var både hyggelig og spennende å få høre om de nye planene. Jeg angrer ikke et sekund på bytte av portal!

Helgen etter påskeferien dro vi på hyttetur og slappet av på fjellet en hel helg. Det var deilig å koble av litt, og komme vekk fra det triste arbeidsløse livet. Det var en skikkelig kjipt situasjon!

En Burberry vintage-kåpe dukket opp i Skjåk, og det ble et av mine favoritt plagg.

Jeg opplevde å ikke bli invitert til arrangement av faste samarbeidspartner og skrev derfor «Bloggverden er merkelig». Jeg står fortsatt ved alt i innlegget og mener at ting er veldig urettferdig til tider.

MAI

De første dagene i Mai gikk til ferieforberedelser, og plutselig var det klart for avreise til Det karibiske hav (Atlanterhavet, egentlig). Det ble en 24-timers lang reise og midt på dagen den 9.mai landet ♥ og jeg i tropiske omgivelser.

Vår 17. mai ble annerledes enn andre år. Det var rart å se alle hjemme samlet, men vi savnet det absolutt ikke. Jeg trives best under litt for sterk sol med tropiske drinker i hånden.

I 16 dager var vi omringet av turkist hav, Stingrays og de vakreste strendene noensinne. Vi fikk også en hel dag på havet med lett havbris, svømmende griser, bading med små haier og mat på en lokal restaurant. Mitt beste minne fra 2018🐷

JUNI

Det var trist å forlate en så fin øy, men før avreise bestilte vi sommerferien vår til Hellas. Det ble ikke mer enn 1 og en halv måned hjemme, og det var ingen sak. Jeg brukte tiden til å tjene opp penger, nyte uteservering og bading i en overraskende høy temperatur.

JULI

Skorpionen trengte selvfølgelig å tatovere stjernetegnet sitt på kroppen. Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet!

Sommerferien vår gikk til Lefkada i Hellas og her hadde vi 16 hele dager på gresk jord. Vi koste oss på stranden, spiste Gyros, dro på båttur og avsluttet reisen med en ny tatovering. Det ble en 🐫 på baksiden av høyre arm!

AUGUST

Dagen etter hjemreise var det tid for første dag i ny jobb. Jeg fant tilbake til gode rutiner og hverdagstryggheten som var savnet på starten av året!

OKTOBER

Oktober kom og det var duket for en hel bursdagsmåned. Jeg ble overrasket med tur til min absolutte favoritt by, Roma og reiste på bursdagstur med ♥. En langhelg fylt med pizza, pasta og shopping i en vakker by gjorde dagen til den beste. Tusen takk!

NOVEMBER

Jeg jobbet dagelig med inspirasjon og startet på et prosjekt inne på rommet. Det ente opp med å bli skikkelig fint!

DESEMBER

I løpet av desember har jeg kjent på ordentlig julestemning igjen, brukt masse tid med familie og venner, spist god mat og senket skuldrene.

Året avsluttes med en rolig nyttårsfeiring her hjemme med familien og ♥, igjen. Da kan jeg våkne opp i 2019 med godt humør og god form.

Jeg føler meg takknemlig og heldig. For et fantastisk fint år 2018 har vært - måtte 2019 bli like opplevelsesfylt og fint.