Nya inlägg

Tillbaka till träningen

Hej på er! Sedan sist har jag bara jobbat, därav den dåliga uppdateringen. Däremot har jag jobbat på Spendrups både idag och igår och då passar jag på att träna på deras gym. Jag älskar att träna där för man är oftast helt ensam och det finns typ allt man behöver för enkel träning. Igår körde jag något slags benpass haha? Körde lite utfall med vikt, höftlyft med kettelbell och sedan både tyngre och lättare marklyft.

Det var superskönt att komma igång och att jag fortfarande är stark! Tränade nog sist i mitten på augusti innan jag vart sjuk och drog till Italien. Dock köttade jag upp handen igår efter mitt tyngsta lyft på 100kg. Äsch det läker.

Passet idag tog bara 45 min och även det var lugnt. Ville mest få upp pulsen lite och försöka träna bort träningsvärken så den inte blir allt för påtaglig imorgon.

• Burpees
• Box jumps
• Plankan
• Kettelbell swing
• Jump squats

10x3

Självklart kan man avklara det här simpla passet mycket fortare, men blir lagom med uppvärmning och stretching på 45. Man behöver inte göra det så svårt för sig. Kör några enkla övningar och lägg ihop det till ett pass som passar dig. De bestämmer. Kramis<3

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229