Hade gärna stannat längre om det gick, tur vi har några dagar kvar här. Val Thorens är helt fantastiskt & vädret går inte att klaga på. Skidåkning, afterski & utgång <3

Hejj!!
Har återigen blivit dåligt bloggande. Men tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig de senaste veckorna ändå!

Testade för första gången Paolo’s nutellapizza och den var verkligen drömmigt god!! Har också kommit igen med träningen igen. Det är så skönt att kunde träna igen & hålla det på en lagom nivå. Mår så himla mycket bättra när jag tränar!!

Fixade brunch för några vänner då jag som sagt fyllde år tidigare i januari. Bruncher måste ju vara det mysigaste!

Utöver detta har vardagen rullat på. Pluggat, tränat, umgås med vänner & myst med pojkvän!

Dessutom är det ju lov nästa vecka och jag ska till Val Thorens med vänner. Längtar såå, tänkt att det bara är 5 ynka dagar kvar!!! Bara NP i matte på torsdag, sedan ska jag njuta till fullo av lovet.

Kram

Då har skolan dragigt igång igen och lovet var över. Skönt att komma tillbaka till vardagsrutinerna, men det hade ju inte gjort något om lovet hade varit lite längre. Hade verkligen ett härligt lov!

Denna veckans planer är få, måste antagligen plugga lite och lämna in någon uppgift, men utöver det blir det nog rätt lugnt. Skönt med en lugn start!

God nytt år! Det var längesedan jag tittade in på bloggen. Men tänkte börja blogga lite smått igen och se hur det går!

Både min kusin och en vän från Östersund var på besök vilket var supermysig och kul! På kvällen innan nyår åt vi middag tillsammans med vänner, för att sedan ta bussen till en fest där vi kunde fira in det nya året. Vi hade en riktigt rolig kväll tillsammans och det blev en grym start på det nya året!

Dan efter lyckades vi vid 12-tiden dra oss upp för att laga lite pannkakor. Resterande tiden av dagen spenderades i soffan.

Den 3 Januari var det inte vilken dag som helst utan min 17-års dag! Vaknade på morgon av sång, frukost på sängen & presentöppning. Efter det blev det en lång skön morgon, en lunch på stan, lite shopping, jacuzzibad och sedan en väldigt mysig middag på kvällen.

Då var vi hemma igen efter 4 fantastiska dagar i Barcelona. Har haft det så mysigt! Ätit gott, solat & shoppat. Sorgligt att sommarlovet börjar närma sig sitt slut, det hade gärna fått varit någon vecka till... men men, ska bli helt okej att börja gymnasiet också!

Kram

Dagens frukost i Barcelona blev på "brunch and cake". Gott & verkligen instagramvänligt café! Rekommenderar stark om ni är i Barcelona!

Halloj!!
Efter många timmar i bil är vi hemma! Vi stannade dock och sov på två stycken hotell på vägen & har gjort ett antal stopp så det var helt okej.
Vägen hem genom Norge var dessutom otroligt fin!
Jag tycker att vi har haft en jättebra resa. I stugan har vi haft besök varje dag, i Östersund åt vi lunch hos några vänner för att sedan äta middag hos någon annan. Lite stressigt med härligt! Var även på yran där jag också fick träffa lite gamla vänner<3

Hej alla fina!
Spenderar just nu dagarna i vår stuga i Norge och njuter till fullo. Min fina kusin var också är några dagar vilket gjorde det hela ännu bättre. Det vi gör om dagarna är att äta gott, sola, bada, åka båt, spela lite kort och bara ta det lugnt. Härligt må jag säga!! O vädret är fantastiskt!

På onsdag åker vi tillbaks till Östersund & ska hälsa på vänner samt kolla lite på yran. Var precis där, men ska bli kul att åka dit med hela familjen igen! Fram till dess ska vi som sagt bara njuta!

Karmar

Hejhej!

Har det hur bra som helst, träffar fina vänner och bara myser på. Igår var vi en sväng till Åre, åt på Creperiet och missade tåget, så fick lifta... Men det gick finfint hahah!! Efter det gjorde vi egen pizza, träffade några vänner & spelade kubb.
Idag har Östersund faktiskt bjudit på bra väder! Så vi har spenderat dagen solandes vid sjön, grillat och har precis gjort iordning lite mysigt på balkongen, här lär vi sitta resten av kvällen.
Imorgon väntar spa vilket ska bli superkul!!