Bilstolen & viktkontroll

Barn, Jollyroom, Klagosång

Vi köpte ju ny bilstol åt Leia och vi passade åpå att köpa den på Black friday från Jollyroom. Det blev en Britax High-Way ll

Det tog lääänge innan vi fick den. Lite på 2 veckor. Det tycker jag är länge. Visst har jag lite förståelse då det var många som hade beställd just då, MEN vad jag inte har förståelse över är att paketet var helt söndrigt när vi skulle hämta ut det. Hon i kassan ba ”Ja ni ska kolla innehållet för paketet är lite trasigt”

Jag blev rent sagt skit förbannad då jag kollade. Visst, stolen var hel. Men den var inte inpackad nå bra, lådan var helt trasig. Det är endå en bilstol vi snackar om så dom skulle ju behöva vara försiktiga med dem. Och sen kan dom väl packa in dem lite bättre än sådär!

Jag skrev ett väldigt argt mejl åt Jollyroom och utan svar. Skrev ett till, inget svar. Alltså!?

Detta är ju säkert Postnords fel som slänger allt till höger och vänster, men trots det så borde man ju packa in saker och ting bättre än sädär. Speciellt bilstolar!

Idag ska vi på viktkontroll med Leia då. Hon väger tydligen 10% mindre än vad hon ska väga. Jag tycker kanske det är lite onödigt dedär eftersom jag inte följer rådgivningens kurvor, hon växer på längden och huvudomkretsen växer. Hon äter massor och är väldigt aktiv. Nåväl, vi far nu dit och så får vi visa upp hennes utslag. Dock har dom blivit bättre nu när jag inte har smörjd in dem?

Ha en bra torsdag finisar! ✨✨

Gillar

Kommentarer