Träningsupplägget i nuläget! 

Min blogguppdatering har varit otroligt usel senaste halvåret. Och jag blir så glad i kroppen när ni skriver till mig i instagram dm, fb och i kommentarerna att ni är glada över att jag skriver mer frekvent nu! Det värmer så otroligt mycket.

Och som jag nämnde i förra inlägget så går jag nu hos en coach! Samma coach som under min tävlingsdiet, vilket känns underbart. Anders Flex Lindstrand är en lugn, bestämd, noggrann och extremt kunnig person. En förebild för mig. Han har coachat mig i 4 - 5 år. Så mitt förtroende för han är såå stort.

Har ju ont i armen som jag gnällt över i flera månader nu. Går runt med ett handledsskydd, för att jag inte kan äta ett äpple med högerhanden. Det gör verkligen ont! Detta begränsar min träning sååå mycket. Så upplägget framöver tills min arm är ok igen är 3 konditionspass, 3 styrkepass & 2 dagars vila under en vecka. Vilket innebär att 1 av passen ska innehålla både styrka och kondition!

Idag var det kondition och jag gick på bandet i rask takt i en uppförsbacke i en timma! Hade sällskap dessutom vilket gjorde allt mycket roligare! Så kom från ygymmet svettig glad och nöjd!

Gillar

Kommentarer

mathildaheimer
mathildaheimer,

Hoppas du läker fort❤️ Kram!

nouw.com/mathildaheimer
linneasstyrka
linneasstyrka,

Det hoppas jag oxå ❤️❤️ Tack massa kramar

nouw.com/linneasstyrka