Kostschema & ätardagar

Vill tacka er för alla fina kommentarer, meddelanden, mail och ord som ni ger mig både på bloggen och i verkliga livet.
Blir oerhört glad över att jag kan inspirera och hjälpa er i träningen. Min blogg fokuserar på att äta vad man vill, när man vill och därmed träna hårt! Även om kyckling och sallad är bra mat så behöver kroppen MYCKET ENERGI för att orka leverera på varje pass.

Jag har ett väldigt aktivt jobb och jag tränar 6-9 pass/vecka, därför äter jag MYCKET. Inte varje dag, men 3-4gr i veckan kräver min kropp extra påfyllning! Idag åt jag mina standardmål (se nedan), men det räckte inte på långa vägar. Så förutom det ni ser på bilderna åt jag även: ytterligare en skål flingor, 2hela frallor, 2 nävar nötter, 7 digestivekex och 7-8knäckebröd med SMÖÖÖÖR....
Det är sjuka mängder mat egentligen, men iom att jag rör mig så pass mycket så märks inte det av på kroppen. Jag mår bara BÄTTRE av överskottet! Även om det är tacksamt att dem resterande dagarna kunna leva på 5 normala mål.

Till helgen ska jag få ut ett eget kostschema av min tränings-coach. Han har studerat mitt energibehov noggrant utifrån mina mediciner, jobb och träning. Så nästa vecka smäller det! Bättre mat, MER MAT och därav även BÄTTRE TRÄNINGSPASS!

Gillar

Kommentarer