Instagram lindaviktoriaaaInstagram lindaviktoriaaaInstagram lindaviktoriaaaInstagram lindaviktoriaaaInstagram lindaviktoriaaa

PINK ENEGRY BALLS

Det har blivit dags att dela mitt nya favorit recept på raw-balls, nämligen "pink energy balls" som är både fina att titta på (hallå, dem är liksom rosa!!) och att äta (riktigt juicy). Detta favorit-recept kommer ifrån Pamela Reifs "pam app" och innehåller få ingredienser och är väldigt enkla att slänga ihop. För att göra cirka 9 raw balls behöver du:

60 g dadlar (med kärna)

50 g havregryn

50 g hallon (jag körde på frysta)

1/2 tsk salt

10 g kokosflingor (att rulla bollarna i)

Gör såhär: Ta ur kärnorna ur dadlarna. Mixa i en mixer. Tillsätt havregryn, hallon och salt - mixa igen. Rulla små bollar och rulla därefter i kokos. Ställ i kylen. Ät och njut (håller upp till 4-5 dagar i kylen).

Jag är helt helt såld på dessa nya, fräscha och somriga raw-balls och kommer definitivt att göra dem fler gånger.

Gillar

Kommentarer

GRAFISKA FORMER

I samarbete med Poster Store

I samarbete med livsstilsmärket Poster Store har jag fått uppdatera min tavelvägg i hemmet med nya snygga posters. Jag fick alltså scrolla runt bland oändligt med posters som har en skandinavisk touch (och är producerat på högkvalitativt och miljövänligt papper) och välja ut mina favoriter.

Varje tisdag släpper Poster Store nyheter på deras sajt, vilket gör det otroligt roligt att besöka deras hemsida för att scrolla bland unika posters och högkvalitativa ramar i akrylglas. Du finner även all inspiration du behöver - för att skapa din alldeles egna tavelvägg (som dessutom är skräddarsydd för dig och ditt hem), hos Poster Store finns det helt enkelt någonting för alla.

I detta samarbete valde jag att uppdatera min konst i min lilla sov-hörna, och det fick bli posters med grafiska former föreställande abstrakta motiv med kvadrater och cirklar. Färgskalan varierar mellan svarta streck och beiga nyanser. Minimalistiska posters som dessa ger ett lugnt intryck med en tidlös design. För att framhäva motivet aningen extra syns en vit kant runt hela designen, vilket är så stilrent och snyggt.

Eftersom att jag är så nöjd över Poster Stors fantastiska kvalitet och prisvärda produkter vill jag naturligtvis dela med mig av en unik rabattkod till er, med koden "lindaviktoria.35" får du nu HELA 35% rabatt på alla posters (förutom Selection och du kan inte kombinera koden med andra erbjudanden). Koden gäller fram till den 09.04.2021.

Jag är helt säker på att du kommer att hitta någonting du gillar! Jag klickade även hem några mat- och dryck-posters som jag ska styla mitt nya hem med lite senare (yes, du läste rätt. Det är nämligen flytt på G, och inte var som helst - utan till ett nytt land).

Du får mer än gärna skriva en liten kommentar om vilken poster du gärna vill klicka hem, det är ju så så kul att få ta del av eran inredning i hemmet också.

Gillar

Kommentarer

WHITE LIPS, PALE FACE, BREATHING IN SNOWFLAKES.

Jag känner det. Med hela mitt hjärta. 2021 kommer att bli ett bättre år. Jag har ett mer positivt mindset, och en bättre energi. Jag har ett nytt matschema som jag påbörjat idag (kommer dock inte vara helt till punk och pricka förrän måndag den 11 när jag börjar jobba), har beställt hem alla nödvändiga kosttillskott och jag är återigen riktigt motiverad till träning, att bygga muskler och att se och få mer resultat. Jag har ävenså beställt hem en riktigt snygg agenda (som jag kan visa upp när den kommit hem) som jag ska ha som en journal över min träning och kost. Beställde även hem en annan anteckningsbok (yes, jag älskar att skriva och planera) som var riktigt fin (och en smula dyr för ett simpelt block - men men).

Jag avslutade precis ett grymt träningspass med P, så om ni är sugna på att ta del av det så kommer det här:

Set 1 LEFT LEG (Reps: 25 - 20 - 15 - 12 - 8 - 6 per övning)

1. One leg burpees

2. Pistol Squats

3. One leg squats

4. Lunches

Efter alla sets - byt ben (tar cirkus 30 minuter ungefär).

Set 2 RIGHT LEG (Reps: 25 - 20 - 15 - 12 - 8 - 6 per övning)

1. One leg burpees

2. Pistol Squats

3. One leg squats

4. Lunches

Hela passet tog oss ungefär 1 timme och jag brände runt 520 kcal. Heja oss!

-

Vad är annars nytt? Jo, jag har tackat ja till tre fristående kurser på Universitetet. Yep, jag vill ständigt lära mig mer och utvecklas. Nu ska jag bara försöka besluta mig för huruvida jag har tid för alla tre, eller om jag ska nöja mig med två och tacka nej till den tredje.


Gillar

Kommentarer