Vi avlyste ferien

Hverdag, Reise

Etter turen hjem i går så var vi helt ødelagte. Vi kom oss hjem ved 20:00 tiden, laget oss middag og kom oss i seng. Så det ble ikke en veldig festlig kveld for oss i går. I dag har vi også bare slappet helt av hjemme. Vi gjorde en liten endring i ferie planene våre, så vi havnet hjemme etter mye om og men. Planene var jo å reise rett til Åndalsnes etter vi hadde vært i Trondheim, men etter at vi hadde sett litt på kartet og ruta vi hadde lagt opp. Så skjønte vi det ble en del kjøring. Så vi dro heller hjem, sover to netter hjemme før vi reiser til Rjukan.

Så i morgen er det klart for siste delen av ferien vår og vi håper selvfølgelig at været er med oss. Vi reiser til Rjukan, finner oss en campingplass og sover der en natt i telt før vi går opp Gaustadtoppen. Jeg håper selvfølgelig at alt går etter planen, når dette er mitt største ønske i år. Å gå opp Gaustadtoppen er noe jeg har drømt om i flere år, så jeg gleder meg veldig til denne delen av ferie.

Bilder fra da jeg gikk opp Prekestolen for noen år siden..

Så nå skal vi slappe av resten kvelden hjemme også regner jeg med at vi pakker inn i bilen i morgen tidlig. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg. Selvom Gaustadtoppen bare ligger 3 timer fra oss, så gjør vi det allikevel om til en tur. Så med å sove i telt, gå opp en fjelltopp og hele settingen rundt det. Det tror jeg blir veldig bra. Jeg er veldig klar for tur, så nå er det bare og lade opp til morgen dagen.