Ryggbygge

Vilket fantastiskt bra rygg och bicepspass jag fick till idag, och jag fick även sällskap av Marcus på gymmet vilket var riktigt kul. Jag tycker jag fick så bra kontakt och provade även på lite tyngre vikter vilket gick bra, älskar känslan av att känna sig stark. Här kommer en beskrivning av passet!

Rodd: 3 min uppvärmning (längre en så lyckades jag inte få Marcus att vilja värma upp, jag kör vanligtvis 10 min)

Latsdrag: 12 reps med 30 kg, 12 reps med 40 kg, 5 reps x2 set med 45 kg och avslutade med 12 reps med 35 kg.

Stående rodd med skivstång: 12 reps med 20 kg, 5-8 reps x3 set med 40 kg och avslutade med 10 reps med 30 kg.

Rodd i maskin: 12 reps med 30 kg och 10 reps x2 set med 40 kg.

Pull ups: 3 reps x2 set och 4 reps x2 set med hjälp av gummiband.

Back flyes: 10 reps x4 set (minns ej vikten, men väldigt låg vikt).

Bicepscurls med hantlar: 8-10 reps x3 set med 10 kg.

Bicepscurls i cable-cross (droppset): 8-7-5 reps x3 set, från 15 kg till 5 kg.


Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229