B A L A N S

En bild från ett ryggpass för ganska exakt ett år sedan, lite tror jag vikterna har ökat sedan dess i alla fall.

Hej på er mina hjärtan! Idag kom Maja hem till mig strax efter kl. 8 så började vi jobba med en uppgift som egentligen inte ska vara klar förrän i januari men eftersom vi kommer ha praktik sista tiden av detta år och inte vill jobba med uppgiften över julen så tänker vi göra klart den innan vi går på praktik. Igår skickade vi in vårt första utkast för projektplanen till examensarbetet (nervöst) och imorgon ska vi ha möte med vår handledare.

I eftermiddags, efter ett seminarium i skolan mötte jag upp Marcus på gymmet så körde vi ett rygg och biceps pass på gymmet som jag tyckte gick riktigt bra! Det är så skönt att vara tillbaka till träningsrutiner. När vi kom hem värmde vi varsin matlåda till middag. Igår provade jag ett nytt jättegott recept på linsgryta som blev till 9 matlådor, receptet är från ica och ni hittar det här. Jag dubblade alla ingredienser förutom vattnet.

Efter middagen idag var planen egentligen att gå en promenad för att nå upp till mitt dagliga mål på 10 000 steg men jag hoppade över det. Ibland är det mer hälsosamt att avstå träningen/promenaden, speciellt för mig som redan rör på mig mycket och som har höga krav på mig själv samt lätt blir stressad. Då kan det för mig ibland vara mer hälsosamt att öva på att ta det lugnt och spendera kvällen i soffan. BALANS.

Kram!

Gillar

Kommentarer

Jsamuel90
Jsamuel90,
Håller med dig, så viktigt med balansen! Ibland dock svårt att hitta den och veta vart gränsen går tycker jag, om man är trött eller bara omotiverad till tex träning. Bra inlägg iaf där du visar att oplanerad vila är mer än okej 💕nouw.com/jsamuel90
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229