Tuurissa

Matkan varasin viikkoa ennen lähtöä. Oltiin mun äidillä kylässä ja mietiskeltiin yhdessä, että johonkin olis kiva lähteä pyörähtämään nyt kun Leevikin on lomalla. Selailtiin netistä eri vaihtoehtoja ja kohteeksi valikoitui Tuuri! Ollaan joskus aikaisemminkin piipahdettu Tuurissa, mutta nyt varattiin Onnentähden hotellista meille huone.

Heräiltiin aamulla todella aikaisin ja lähdettiin ajamaan kohti Tuuria. Ensimmäinen pidempi matka Davelle. Tuuriin kestää meiltä noin kolme tuntia + pysähdykset. Matka meni aika rattoisasti ja Dave nukkui Virroille asti. Virroilla pysähdyttiin kahville, syötettiin Dave, vaihdettiin vaippa ja jatkettiin taas matkaa.

Heti kun pääsimme autoon, Dave painoi silmät kiinni ja matka jatkui rauhallisesti. Virroilta meni enään noin tunnin verran Tuuriin. Oltiin sen verran ajoissa paikan päällä, että lähdettiin ensin shoppailemaan. Ostokset voisin esitellä seuraavassa postauksessa, jos teitä kiinnostaa mitä ostin?

Käytiin kiertelemässä paikat läpi, syömässä ja katsomassa Tuurin tämän hetkiset tarjoukset. Taisin käydä kolme kertaa kaupan läpi koko viikonlopun aikana. Leevikin jo tuumasi etten tarvitse sieltä yhtään mitään, mutta menin silti ja joka kerta ostoskärryyn tarttui jotain mukaan. Sovittiin äidin kanssa, että tullaan uudestaan pakettiauton kera, kun ollaan saatu muutto ruljanssit alta pois. Löysin uuteen kotiimme Tuurista kattokruunun, matot ja paljon muuta ihanaa sisustustavaraa.

Aika kului todella nopeasti ja lähdimme huoneeseen.

Olin yllättynyt, että Tuuriin saa viedä myös koiran, mutta jätimme kuitenkin Torstin hyvään hoitoon. Iso plussa siitä, vaikkei Torsti ollutkaan matkassa mukana.

Iloinen henkilökunta otti meidät vastaan ja kertoi hotellin käytännöistä. Valitsimme huoneeksemme Torni -sviitin. Huone oli kyllä parempi kuin odotin. Tuli räpsästyä pari kuvaakin huoneestamme.

Voisin kyllä ihan ehdottomasti lähteä uudestaan reissuun Tuuriin perheen kanssa ja varmasti kesällä lähdemmekin.

Meidän ensimmäinen lomamatka Daven synnyttyä. Nautimme perheen kesken täysin siemauksin. Mun äidistä oli kyllä iso apu reissussa. Saatiin Leevin kanssa myös vähän rentoutua. Luksusta! Kiitos siitä mamille. <3

Sain napsastua tilannekuvan myös poitsuista.<3

Käytiin ostamassa mansikoita ja otettiin Äiskän kanssa yhdet lasilliset loman kunniaksi. Meillä oli oma partsikin!

Kaikki oltiin niin väsyneitä, että nukkumaan mentiin jo ysiltä. Leevi tais katsoa jotain lätkämatsia. mutta mä simahdin heti kun menin sänkyyn.

Aamulla herättiin jo aikaisin. Dave nukkui huonommin, vaikka meillä oli kaikki Daven petivaatteet ja nallet mukana matkassa. Taisin heräillä Daven kanssa jo viiden maissa ja otin Daven meidän viekkuun. Nukuttiin yhdessä aamulla hetki kunnes heräsimme syömään puuroa ja tekemään Daven aamutoimia. Iso plussa onnentähden leikkihuoneelle jossa oli paljon leluja, siellä lämmitin myös kaikki Daven ruoat.

Kun saatiin aamutoimet hoidettua, lähdimme äidin kanssa aamupalalle. Rakastan hotellin aamupaloja!

Mentiin huoneeseen, makoiltiin hetki vielä sängyssä kun Dave oli päikkäreillä. Leevi kävi saunassa ja sen jälkeen lähdettiin taas shoppailemaan.

Dave on kyllä niin iloinen tapaus. Helppo matkustusseura. Olen niin onnellinen tuosta pikkumiehestä. <3

. Parhaat ostokset tältä reissulta löysin merkkivaatteiden erikoisliike paitabaarista.

Evääksi otin automatkoille Davelle muuminaksuja ja erilaisia luomusmoothieita. Ne oli meidän ehdoton pelastus loppu matkassa.

Lähtiessä kipaistiin Keuruulla moikkaamassa Leevin mummua ja Risto pappaa, oli ihana nähdä heitäkin pitkästä aikaa.

Super mahtava reissu kokonaisuudessaan. Näitä lisää!!! <3

Parin viikon päästä lähdetään Saimaan kylpylään reissuun. Onko kukaan teistä käynyt siellä?

• 24 576 katselua

Tykkää-merkinnät

Kommentit

Julia Ihalainen
Ihanat te!! :-*
Ihana sinä!!😘
Siru Svanborg
oli kyllä ihanaa, lisää tämmösiä reissuja ❤️🎈
Näitä lisää ehdottomasti mami.♥️
sanni
Siis apua onko tuo paitabaari joku uusi kauppa siellä?! en oo ikinä ennen huomannut. Pakko päästä😂😂
Lifelemons,
On se ollut siel jo pidemmän aikaa, löysin sieltä super hyviä ale löytöjä.♥️
Mona
Ihana blogin ulkoasu ja ihania postauksia. Häiritsee vaan kauhean ylivalottuneet kuvat. Kaikissa kuvissa valkoset kohdat on palanut puhki ja sinunkin kasvot näyttää vitivalkoselle. Kannattaa ehkä hieman säätää kameraa vielä!